Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frederik vd bal
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 06:58
Beste Tweakers,

Momenteel ben ik in het bezig van een Sonos Arc en Sub maar wil dit graag uitbreiden met 2x de Sonos one's.
Maar mijn bank staat tegen de muur en eigenlijk ook in de hoek. (zie foto)

Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om hier een beetje het 5.1 gevoel te krijgen of dat onze woonkamer opstelling zich daar jammer genoeg niet voor leent.
en hoe ik ze het beste kan plaatsen (grond? onderbank? aan het plafond? oorhoogte?)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lnpqn6IAu3M8Ja1HoCXiCgufezc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vYrrMv1f3nm4XMYyBMfOrbk8.jpg?f=fotoalbum_large
(foto is nog in de tijd van de verhuizing/bouw ;) )

Alvast heel erg bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ongeveer dezelfde situatie. Bij de hoek heb ik een Sonos One met een muurbeugel op hoofd hoogte (zittend) en aan de andere kant een zuil met een Sonos One op dezelfde hoogte.

Werkt prima, maar ik ben geen audio purist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frederik vd bal
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 06:58
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:25:
Ik heb ongeveer dezelfde situatie. Bij de hoek heb ik een Sonos One met een muurbeugel op hoofd hoogte (zittend) en aan de andere kant een zuil met een Sonos One op dezelfde hoogte.

Werkt prima, maar ik ben geen audio purist.
Als ik het goed begrijp zit de one dan heel dicht bij het hoofd van de gene die in de hoek zit, geeft dicht geen irritatie of te hard geluid?
Ik ben zelf ook geen purist en super zal het nooit worden met deze opstelling verwacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar ik ervaar dat niet als vervelend, ze staan niet hard. Sonos stelt alles netjes in Balans door die functie tijdens installatie (weet even de naam niet).