Ik ben op zoek naar een site waar ik package kan vinden voor debian. Ik heb wel een site gevonden voor de distrubutie patatoe met package voor KDE2.1. Maar nu ben ik op zoek naar de opvolger.
Mijn oren!! Even topictitel ONTHOOFD(LETTERD) 
Euh, volgens mij is KDE2.2 gewoon nog niet debianized (althans: niet buiten 'unstable')
Euh, volgens mij is KDE2.2 gewoon nog niet debianized (althans: niet buiten 'unstable')
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Die is er (nog) niet. Heb de afgelopen 2 dagen lopen speuren in oa. deja.com en overal, maar niemand heeft hem nog gecompileerd.
Verwijderd
Ik heb KDE 2.2 inmiddels prachtig draaien op Debian, complimentje voor KDE 2.2 bij deze...het ziet er echt goed uit!
Ik heb gewoon sources gedownload en zelf gecompiled. Je moet nog wel wat aanvullende software downloaden voordat het allemaal werkt. Dit staat ook bij de documentatie op de kde site. O.a. libxml, gdbm en nog wat spul. Met de README's en INSTALL's die bij alle source pakketjes zitten is het niet gigantisch moeilijk.
Ik heb gewoon sources gedownload en zelf gecompiled. Je moet nog wel wat aanvullende software downloaden voordat het allemaal werkt. Dit staat ook bij de documentatie op de kde site. O.a. libxml, gdbm en nog wat spul. Met de README's en INSTALL's die bij alle source pakketjes zitten is het niet gigantisch moeilijk.
Search gebruiken is ook een kunst, maar als je Debian KDE 2.2 wilt kan je beter gewoon direct naar testing of unstable upgraden (ik weet niet zeker of ie in testing zit aangezien ik never KDE of GNOME gebruik)
There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI