Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....
Vraag
Alle reacties
Staat aan.swhnld schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:10:
In instellingen menu onder Google kun je de Google diensten kiezen voor automatisch invullen.
Maar elke keer komt die samsung pass boven zetten.
Kan nergens vinden waar ik kan wisselen.
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....
Try SCE to Aux
Ik bedoel bij apps. En ik gebruik googles brouwser niet die samsung versie.ImNotnoa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:19:
Welke browser gebruik je? Ik denk dat Samsung in de Samsung Browser vast hun eigen passwordmanager forceert
Heb je deze al geprobeerd?copykat schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:17:
[...]
Staat aan.
Maar elke keer komt die samsung pass boven zetten.
Kan nergens vinden waar ik kan wisselen.
https://www.samsung.com/u...%27d%20like%20to%20remove.
Ja, stap 3 kan ik niet vinden.swhnld schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:30:
[...]
Heb je deze al geprobeerd?
https://www.samsung.com/u...%27d%20like%20to%20remove.
Kan geen keuze maken.
Edit, zou dat moeten betekenen dat samsungpass helemaal uitgeschakeld moet worden?
Ben nog niet geheel clear op wat geintegreert is in google account en samsung account.
En of ik samsung account moet killen deactiveren om controle te krijgen op mn systeem wat ik vroeger gebruikte. Googles versie van samsungpass en sync en backup enz.
[ Voor 28% gewijzigd door copykat op 31-10-2022 09:39 ]
Dus overweeg om opnieuw te beginnen door je Whatsapp en foto's en dergelijke veilig te stellen, dan reset de telefoon en stel alles opnieuw in.
swhnld schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:03:
Wat ik altijd doe is wel de Samsung account voor Find my phone functie. maar voor de rest zeg ik overal nee op en activeer niets extra's. Vervolgens verwijder ik alle apps van de telefoon die je gewoon kunt verwijderen, en ik disable de Facebook Framework apps. Voor de rest schakel ik niets uit.
Dus overweeg om opnieuw te beginnen door je Whatsapp en foto's en dergelijke veilig te stellen, dan reset de telefoon en stel alles opnieuw in.
ik denk dat ik eerst een mailtje waag naar samsung support, belletje werd eerste lijn support en die vroeg "wat is samsung pass? "
lamaar ik stuur wel een mailtje
kom er op terug:
ik probeer eerst te indexeren wat de Samsung ecosystem precies inhoud en in hoeverre het slechter is dan google. misschien kunnen de syncen/samenwerken. (beide incorporated zijn dataslurpers dus de illusie dat google meer mijn privacy respecteert dan samsung hmmmm,
ik heb op veel dingen wel nee gezegd
samsung pass wil updaten naar samsung wallet (de concurent van googlewallet)
Maar eerste testen dualsim op mn auto werkt als een zonnetje.
"altijd vragen aan" en dan de contacten langs met kiezen welke of vragen laten staan.
Daarna is het gewoon "bel die en die" met spraak keuze en hop gebeld met het goede nummer. een verademing.
Nog even wisselgesprek checken en of beide sims internet hebben tijdens bellen en overschakelen werkt. (googlemaps en FM zijn afhankelijk.) AA scherm inregelen.
En tipje: Oppo usb zet android er op als je OTP usbstick doet en dat vind Samsung nie leuk word stickie warm van mobiel begint te piepen van usb doet raar graag herstarten....
Dus op je win pc en dan leeg halen voor je docs en eerst usb stick formateren en dan pas in je samsung steken..
word vervolgt