Mechanisch Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retrotical
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-09 13:35
Hey, ik zou een duwtje in mijn rug kunnen gebruiken om het juiste toetsenbord voor me te vinden.
Zou voornamelijk gebruikt worden om te gamen. Had graag een TKL gehad.
Laatste tijd vindt je veel Keychron en andere (draadloze) merken terug, maar al meermaals gelezen dat ze eigenlijk een vrij hoge inputlag hebben. Momenteel heb ik nog een Black Widow Ultimate van 2012(!) met blauwe switches, maar was aan het denken voor rode switches te nemen voor het geluid en toch liefst azerty wat m'n selectie natuurlijk moeilijker maakt...
En ik zou ook liefst men broek er niet aan scheuren... Als ik al die gemodde keyboards hier zie begin ik al weg te dromen, maar heb het er niet voor over! Zou toch liever niet meer dan 150 euro uitgeven aan een toetsenbord.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:11

Silence

Godlike

Heb jaartje geleden deze gekocht en erg fijn toetsenbord (groen met wit en yellow switches):

https://nl.aliexpress.com...RtcL&gatewayAdapt=glo2nld

Yellow switches voelen ook erg fijn aan. (had hiervoor een ducky met red switches, maar deze hebben toch mijn voorkeur).
Ook erg stabiel en tokkie sound / komt niet goedkoop over oid omdat het van aliexpress is.

Inventaris - Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-10 23:16
Als ik in de pricewatch kijk zie ik er maar 1 die aan je eisen voldoet, de K63

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retrotical
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-09 13:35
Bedankt voor de reacties. @Silence zoek toch een toetsenbord met F keys, maar toch bedankt!

En @DenHond bedankt, zal het zeker bekijken!