Mijn vraag
Bij Age of Empires 4 zie ik overal de tekst staan 'String not found' waar er in het menu tekst zou moeten staan. Hierdoor is het spel onspeelbaar. Dit is blijkbaar een bekend probleem waar een oplossing voor zou moeten zijn: taalinstelling in windows wijzigen. Maar dit lost bij mij het probleem niet op.
Rare is, ik heb AOE4 een half jaar geleden ook al eens gespeeld, toen deed alles het nog goed.
Relevante software en hardware die ik gebruik
MS store + xbox app. Age of Empires IV via beide platformen gedownload, geïnstalleerd, getest, opnieuw geïnstalleerd.
Computer opnieuw opgestart, uitgelogd, ingelogd.
NL taal helemaal verwijderd
Alleen English (United States) geïnstalleerd.
Taalinstellingen windows gewijzigd (zie link hieronder)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
https://quoramarketing.co...11168262-not-found-error/
Deze stappen letterlijk toegepast, maar nog steeds blijft het probleem bestaan.
Is er een tweakers manier om dit probleem op te lossen? Een settings file waar ik de taal kan selecteren, of een taalbestand kan downloaden o.i.d.
Iemand een oplossing?
Bij Age of Empires 4 zie ik overal de tekst staan 'String not found' waar er in het menu tekst zou moeten staan. Hierdoor is het spel onspeelbaar. Dit is blijkbaar een bekend probleem waar een oplossing voor zou moeten zijn: taalinstelling in windows wijzigen. Maar dit lost bij mij het probleem niet op.
Rare is, ik heb AOE4 een half jaar geleden ook al eens gespeeld, toen deed alles het nog goed.
Relevante software en hardware die ik gebruik
MS store + xbox app. Age of Empires IV via beide platformen gedownload, geïnstalleerd, getest, opnieuw geïnstalleerd.
Computer opnieuw opgestart, uitgelogd, ingelogd.
NL taal helemaal verwijderd
Alleen English (United States) geïnstalleerd.
Taalinstellingen windows gewijzigd (zie link hieronder)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
https://quoramarketing.co...11168262-not-found-error/
Deze stappen letterlijk toegepast, maar nog steeds blijft het probleem bestaan.
Is er een tweakers manier om dit probleem op te lossen? Een settings file waar ik de taal kan selecteren, of een taalbestand kan downloaden o.i.d.
Iemand een oplossing?
/f/image/LkFtNEfZB1HU7bcvOOuql29j.png?f=fotoalbum_large)