Verwijderd

Topicstarter
Wie weet een 'goedkoop' adres voor Li-On batterijen voor mijn digitale camera (Kodak DC4800).

Het gaat om het volgende type batterij: kodak KLIC-3000
of Fuji NP-80, Ricoh DB-20, Toshiba PDR-BT1

Weet iemand toevallig of er ook laders zijn op 12V, voor in de auto ??

ALvast bedankt,
Sander

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:51
gaan daaro batterijen in dan? Dan zijn Li-on helemaal duur. Kan je niet gewoon Varta Ni-hm 1600mA kopen, zijn een stuk goedkoper en ook eerder leeg:(

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Topicstarter
Er gaat een speciaal model batterij in, geen standaard batterijen zoals penlites.... Was het maar zo...

De batterij is wel oplaadbaar maar met het LCD scherm aan zijn ze ook heel snel weer leeg :( . Dus een extra batterij is wel handig. Bij kodak.nl kost een batterij 99,- excl. verzendkosten (type KLIC-3000)

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Deze shop heeft naar mijn weten de laagste prijs voor de 80 accu en de 80 snellader.

Allebei zijn de Fl. 119,- Mocht je een goedkopere vinden, laat het dan ff weten :P

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:32

Tarin

Just plain weird.

Op dinsdag 28 augustus 2001 22:34 schreef PASware het volgende:
gaan daaro batterijen in dan? Dan zijn Li-on helemaal duur. Kan je niet gewoon Varta Ni-hm 1600mA kopen, zijn een stuk goedkoper en ook eerder leeg:(
die heb ik, ik vind dat ze best lang genoeg mee gaan.. ik kan er ongeveer een dag aktief mee fotograferen en dan gaan ze in de lader (ik heb 2 sets 8-))

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:32

Tarin

Just plain weird.

Op dinsdag 28 augustus 2001 22:54 schreef TeleManiac het volgende:
Deze shop heeft naar mijn weten de laagste prijs voor de 80 accu en de 80 snellader.

Allebei zijn de Fl. 119,- Mocht je een goedkopere vinden, laat het dan ff weten :P
Die shop is voor de laders van Varta (en de bijbehorende batterijen) duurder dan onze fotospeciaalzaak op het dorp (scheelt 12,50 voor de lader en 2,50 voor de batterijen)
Dus die andere accu/lader moet ook goedkoper te vinden zijn :?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me suf gezocht en heb ze nergens goedkoper gezien (Fuji NP-80 en lader BC-80) dan bij www.fotovideoshop.nl Meestal is de batterij rond de 140,- en de lader rond de 180,-

Dit is trouwens wel een aardige site voor batterijen....www.eurobatteries.com

Sander

Verwijderd

Topicstarter
Heb een 'goedkoop' adres gevonden voor batterijen. Hafo fotozaak in Den-Haag, zie www.hafo.nl

Een Fuji NP-80 kost daar welliswaar 141,- maar een Ricoh DB-20L kost 89,- en dat is exact dezelfde batterij (3,7 V en 1300 mA).
Een snellader kost daar echter wel weer 189,-

Een gigantisch prijsverschil tussen 2 dezelfde batterijen. Ze zeiden dat ze die NP-80 van Fuji meestal alleen verkochten als de Ricoh er niet was omdat deze moeilijker leverbaar was. Ik had mazzel want ze hadden er nog een paar.

Maar goed, ik heb die Ricoh batterijen in mijn camera gedaan en getest en ze doen het uitstekend :7

De laders zijn het voordeligst bij fotovideoshop.nl Alleen hebben ze deze voorlopig nog niet.

Ik hoorde trouwens van de importeur van Hahnel dat deze met een universele lader (voor AC220 en DC12, auto) komt half september voor allerlei batterijen voor digitale cameras (dat werkt dan met verloopjes ed), zie www.hahnel.ie , ze staan nog niet op de site

Sander
Pagina: 1