Sinds ik mijn OnePlus 10 pro geupdate heb naar Android 13 (Oxygenos) kan ik niet meer mobiel betalen met de ING app. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd. Zodra ik een NFC betaling probeer start hij Google Pay op. Dit terwijl ik Google Wallet verwijderd heb via ADB. De 'payment method' staat ook op ING en sinds mijn ADB actie is 'google pay' hier uit de lijst verdwenen, maar lijkt Pay dus nog steeds de NFC chip te bedienen, ondanks dat ik er nergens verder meer een spoor van kan vinden.
Is dit een tekortkomingen van Android 13 (alleen nog maar Google Pay?). Is dit een ING probleem? Is dit een OnePlus probleem? Of ligt het aan mij?
Omdat dit achterhalen hoor ik graag jullie ervaring met NFC betalingen (niet Google Pay) op Android 13. Werkt dit gewoon? Hebben anderen hetzelfde probleem? Iemand tips?
Is dit een tekortkomingen van Android 13 (alleen nog maar Google Pay?). Is dit een ING probleem? Is dit een OnePlus probleem? Of ligt het aan mij?
Omdat dit achterhalen hoor ik graag jullie ervaring met NFC betalingen (niet Google Pay) op Android 13. Werkt dit gewoon? Hebben anderen hetzelfde probleem? Iemand tips?
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.