O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zou zeggen haal hem even los en neem de camera mee naar de switch en sluit hem met een andere kabel aan.
Doet hij het. Kabel of stekker probleem.
Doet hij het niet, ander probleem.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb wel wat poorten uit staan poe wise. Maar daar plug ik dus nooit iets poe in..
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ik heb net even gekeken en dat staat wel aan. Ik denk dat het iets in de kabel is, of misschien 1 kabeltje dat net het einde niet goed aanraakt. Mogelijk dat mijn kabelknipper defect is.jack zomer schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:56:
Bedenk me net, Poe kan natuurlijk op de betreffende poort uitgezet zijn. Al weet ik niet exact hoe dat er uit zou zien wanneer je iets inplugd dat wel Poe nodig heeft.
Ik heb wel wat poorten uit staan poe wise. Maar daar plug ik dus nooit iets poe in..
Geprobeerd, en precies hetzelfde. Probeer nu die G4 Dome te resetten, kijken of dat het euvel is.jack zomer schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:51:
Kan.
Zou zeggen haal hem even los en neem de camera mee naar de switch en sluit hem met een andere kabel aan.
Doet hij het. Kabel of stekker probleem.
Doet hij het niet, ander probleem.
Ik kreeg uiteindelijk weer verbinding via een andere kabel, maar met de huidige kabel blijft hij op offline. Ook na een reset. Ik vermoed dat een van de 8 kabeltjes los zit
[ Voor 17% gewijzigd door carpebios op 30-10-2022 15:43 ]
Kan ook een kabelbreuk zijn ergens in de kabel, alleen is zonder de betere testers niet betrouwbaar te meten waar. Dan heb je kans dat je de hele kabel opnieuw moet leggen.carpebios schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:31:
[...]
Geprobeerd, en precies hetzelfde. Probeer nu die G4 Dome te resetten, kijken of dat het euvel is.
Ik kreeg uiteindelijk weer verbinding via een andere kabel, maar met de huidige kabel blijft hij op offline. Ook na een reset. Ik vermoed dat een van de 8 kabeltjes los zit
I reject your reality and substitute my own
Ik ga maar een nieuwe kabel kopen idd van 25 meter en dan al met connectors eraan, hoef ik er maar 1 nieuw erop te zetten, kan ik de kabel trekken op de plek waar hij nu ligt.nelizmastr schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 19:50:
[...]
Kan ook een kabelbreuk zijn ergens in de kabel, alleen is zonder de betere testers niet betrouwbaar te meten waar. Dan heb je kans dat je de hele kabel opnieuw moet leggen.