Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Duwal
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-12-2022
Deze week het hele Tado pakket aangesloten en het werkt goed. Kantoor op zolder kan nu apart verwarmd zonder dat de thermostaat in de woonkamer aan hoeft en je langs alle knoppen moet lopen. Ideaal!

Uitdaging was de plint verwarming in de keuken. Daar heb ik de Tado een eindje verder van de verwarming af gemonteerd ivm de flexible slang. De Tado radiator knop zit ergens achter een plint tegen de achtermuur wat batterijen vervangen wat lastig maakt. Hiervoor heb ik een continu adapter in de vorm van 2 penlights besteld zodat ik daar de keuken niet meer voor hoef te slopen. De slimme thermostaat in de kamer meet dus de plaatsing van de knop achter de plint is geen probleem.

Wat ik nu wel mis is de monitoring van de Calenta op de eTwist. Iets simpels als waterdruk bijv.
Het liefst zou ik dus de Etwist van Remeha er op één of andere manier “tussen” te monteren om zodoende de vele instellingen van de cv-ketel te kunnen uitlezen en evt aanpassen maar kan dit zomaar?
De cv ketel is een Remeha Calenta Ace 28c cw4. Uiteraard kan ik eea op de ketel uitlezen maar die hangt op een niet heel gemakkelijk te bereiken plek.

Ik heb de vraag ook bij Tado gesteld en die geven aan; “ik zou het niet doen want misschien raakt de boel in de war. Ik heb het niet geprobeerd want a: misschien moet ik hem hiervoor anders aansluiten en b: ik wil niks stuk maken.

Alvast dank voor jullie hulp!

...