Hallo,
TLDR:
Ik heb ontslag genomen 4 dagen voordat de AOK bepaaldetijd zou afgelopen (31-10-2022).
Er is geen nieuwe AOK aangeboden en getekend (onbepaalde tijd).
Ben ik nu per 1-11-2022 zonder werk?
Is het verstandig een nieuwe AOK op te stellen om werkzaamheden af te ronden?
Ik heb de volgende uitdaging;
Er is mij ook niet ruim van te voren een nieuwe arbeids overeenkomst aangeboden om te laten tekenen.
Nu heb ik besloten ontslag te nemen. Dit heb ik 26-10-2022 kenbaar gemaakt.
Ik en mijn leidinggevene waren in de veronderstelling dat ik een onbepaalde aanstelling heb, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Mede omdat ik in HR-systeem alleen voor morgen (31-10-2022) nog mutaties kan doen, maar niet meer vanaf 01-11-2022.
Zoals het er nu voorstaat ben ik morgen dus zonder werk
.
Ik heb dus ontslag genomen op een AOK van bepaalde tijd, die af loopt op 31-10-2022.
Zie ook: https://www.rijksoverheid...en-opzegtermijn-werknemer
Nu mijn vragen:
Ik heb nog werkzaamheden lopen, Die wil ik best overdragen en dat zou mijn leidinggevende ook fijn vinden. Maja: geen arbeidsovereenkomst. Is het verstandig die opnieuw te laten opstellen?
Of leveren we alles morgen in en
Verder, per a.s. dinsdag zou ik WW ontvangen, maar door een eventuele nieuwe verlenging niet.
Doordat er geen nieuwe AOK is opgesteld ben ik effectief per 31-10 uit dienst.
Ben ik dus a.s. dinsdag klaar met werken of ga ik nog een verlenging aan?
TLDR:
Ik heb ontslag genomen 4 dagen voordat de AOK bepaaldetijd zou afgelopen (31-10-2022).
Er is geen nieuwe AOK aangeboden en getekend (onbepaalde tijd).
Ben ik nu per 1-11-2022 zonder werk?
Is het verstandig een nieuwe AOK op te stellen om werkzaamheden af te ronden?
Ik heb de volgende uitdaging;
- Op 01-11-2021 in dienst. -> contract bepaalde tijd tot en met 31-10-2022.
- Medio juli 2022 is mondeling besproken dat we met elkaar verder willen.
- Medio augustis 2022 definitieve lease auto kunnen uitzoeken. Vereist voor deze lease auto is een onbepaalde aanstelling.
- gebruikersovereenkomst getekend voor betreffende auto
- betreffende auto is nog niet geleverd
Er is mij ook niet ruim van te voren een nieuwe arbeids overeenkomst aangeboden om te laten tekenen.
Nu heb ik besloten ontslag te nemen. Dit heb ik 26-10-2022 kenbaar gemaakt.
Ik en mijn leidinggevene waren in de veronderstelling dat ik een onbepaalde aanstelling heb, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Mede omdat ik in HR-systeem alleen voor morgen (31-10-2022) nog mutaties kan doen, maar niet meer vanaf 01-11-2022.
Zoals het er nu voorstaat ben ik morgen dus zonder werk

Ik heb dus ontslag genomen op een AOK van bepaalde tijd, die af loopt op 31-10-2022.
Zie ook: https://www.rijksoverheid...en-opzegtermijn-werknemer
Nu mijn vragen:
Ik heb nog werkzaamheden lopen, Die wil ik best overdragen en dat zou mijn leidinggevende ook fijn vinden. Maja: geen arbeidsovereenkomst. Is het verstandig die opnieuw te laten opstellen?
Of leveren we alles morgen in en

Verder, per a.s. dinsdag zou ik WW ontvangen, maar door een eventuele nieuwe verlenging niet.
Doordat er geen nieuwe AOK is opgesteld ben ik effectief per 31-10 uit dienst.
Ben ik dus a.s. dinsdag klaar met werken of ga ik nog een verlenging aan?