OFP Multiplayer

Pagina: 1
Acties:

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:05
Ik heb vandaag eens Operation Flashpoint in multiplayer gedaan waarbij ik en m'n neef samen in een team met nog een 3e (AI) zaten. Wij waren beide gewoon soldaat en die 3e was dus de team-leader.
Maar die deed niks !
Hij gaf totaal geen commando's of zo, dus wij stonden er maar stil bij te wachten.
Totdat we maar besloten te jeep mee te nemen, toen werd er geroepen dat ik eruit moest. Maar zodra ik dat deed moest ik er weer in.
En vervolgens kregen we weer niks te horen. :?
Waar ligt dit aan ?
Doe ik wat verkeerd of zo ?

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Op dinsdag 28 augustus 2001 22:05 schreef maikel het volgende:
Ik heb vandaag eens Operation Flashpoint in multiplayer gedaan waarbij ik en m'n neef samen in een team met nog een 3e (AI) zaten. Wij waren beide gewoon soldaat en die 3e was dus de team-leader.
Maar die deed niks !
Hij gaf totaal geen commando's of zo, dus wij stonden er maar stil bij te wachten.
Totdat we maar besloten te jeep mee te nemen, toen werd er geroepen dat ik eruit moest. Maar zodra ik dat deed moest ik er weer in.
En vervolgens kregen we weer niks te horen. :?
Waar ligt dit aan ?
Doe ik wat verkeerd of zo ?
Das altijd, je moet gewoon in multiplayer de AI niet officer laten zijn, want er staan op die maps geen aanwijzingen voor de AI, wat voor commandos etc hij moet geven.

Probeer dus de officers altijd mensen te laten zijn

Verwijderd

ja, lol die map heb ik ook wel s gedaan, de officer zelf doet helemaal niks. wij (ik en nog iemand) hebben gewoon de rest van het team "uitgeschakeld", en zijn zelf verder gegaan.

verder is een eigen multiplayer map cooler :), daar zitten tenminste alle units in :).

ICQ# 47387203

• maikel
Ah, ok dan. Thanks !

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

he hoe groot is die dowload voor die multiplayer optie!?

Ik zat het gister te proberen maar volgens mij moet je 80MB halen ofzo!?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• maikel
Download ??
Multiplayer zit er al standaard in hoor.
Bij mij was de download zo'n 650MB. >:)

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Op woensdag 29 augustus 2001 10:04 schreef maikel het volgende:
Download ??
Multiplayer zit er al standaard in hoor.
Bij mij was de download zo'n 650MB. >:)
Euh ik denk dat hij de MP patch bedoelt dat je ook dedicated servers kan maken grapjas.
Ik d8 ook dat hij ongeveer 80 MB is, niet zo'n probleem voor mij heb toch @home :)
Verder is de MP heel cool vooral als je met je clan een beetje gaat oefenen voor airdrops van seals en dat dan de seals hun weg moeten zoeken door vijandgebied.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
ik heb iets gemist, welke patch?!?!?!?! :D

Verwijderd

die multiplayer patch zou pas gereleased worden in september. of is ie er nu al??!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
8 september is dat de dag dat ik heel blij ben (ok rijmt niet maar is wel zo)
Pagina: 1