Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickhirsch
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-07-2023
Goedemorgen,

Voor een studie duurzaamheid/sustainable development, ben ik met een onderzoek bezig. En ik ben op zoek naar wat advies om respondenten te zoeken.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik echt op de universiteit zat, maar zo'n 10 jaar geleden waren er wel wat handige websites voor, alleen ben ik die vergeten en vraag ik me af of het nog wel werkt.

Het onderzoek gaat naar het gebruik van duurzame bouwmaterialen, dus ben vooral op zoek naar ontwerpers, architecten, projectontwikkelaars. Het gaat om een bestaand onderzoek dus heb wel een lijst gehad met relevante partijen in de markt, en kan aardig wat aan cold-calling doen, maar ik wil ook wat gerichter op zoek gaan.

Heeft er hier iemand tips waar ik misschien op zoek kan gaan naar respondenten?

Alvast bedankt!

[ Voor 2% gewijzigd door nickhirsch op 30-10-2022 09:52 . Reden: spelling ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De zoek-functie op GoT geeft het volgende: Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

Maar als Tweakers niet relevant genoeg is, wat houdt jou tegen om de ouderwetse Gouden Gids open te slaan en bij de A op zoek te gaan naar "architecten", bij P naar "projectontwikkelaars" enzovoort?

Hoe gericht wil je overigens verder zoeken? Want ik denk dat er ook tientallen gemeentes en provinciale instituen zijn die hier al jaren mee bezig zijn; misschien dat zij jou ook kunnen helpen bij het beantwoorden van vragen of inzichten geven in de studie?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof