Problem with firmware update for LSC PTZ camera

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanolab
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 25-12-2022
Hello everyone,

Today I bought a camera LSC PTZ. But there is a problem when installing the update (V3.1.43). The camera reboots, and the application (I tried both - LSC Smart Connect and Tuya Smart) continues to show the inscription - "Updating ... do not turn off the power". But at the same time, the camera is watching me and messages about the movement come. Repeated several times, the update is not installed.

What do you advise? Thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanolab
  • Laatst online: 25-12-2022
Some people have the same problem https://probleme.app/fr/lsc-smart-connect-problemes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic-20
  • Laatst online: 07-02-2023
Hier ook een LSC PTZ Camera welke de update niet wil installeren.
Kaart uit de andere (werkende) camera gehaald en getest of het aan het SD kaartje lag: Geen resultaat.
(Dit gedaan omdat hij 1x leek te updaten en een SDCARD Error gaf.)

Totaal misschien al 50x getracht te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsers
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 19-11-2022
Hier hetzelfde; action gemaild en mijn vraag is doorgezet naar de fabrikant…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hoofdnoorman
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-11-2022
Ook ik had het probleem.
Idd geprobeerd met de LSC app en met Tuya.

Nu wil het geval dat ik reeds bij twee camera's zonder probleem de update kon doen.

Deze zitten in de doos, waarvan de deksel en bodem volledig is gelijmd. Deze moet je zowat opensnijden.

De beide camera's die ik ook niet geupdated krijg, zit in een doos welke gewoon met een lipje zit.

Nog een verschil tussen de dozen,
De camera's die ik kon updaten staat op de doos een witte smartphone. Op de cameradozen die ik niet kan updaten staat een zwarte Smartphone.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L6nuqKsa4lAW9apbkdZRAOmFfQ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oSMR7YdJP6h5fsuKbqpHLKKe.jpg?f=fotoalbum_large

Maar misschien is het gewoon toeval hoor.

Met vriendelijke groet, Rudy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:44
Hoofdnoorman schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:43:
Ook ik had het probleem.
Idd geprobeerd met de LSC app en met Tuya.

Nu wil het geval dat ik reeds bij twee camera's zonder probleem de update kon doen.

Deze zitten in de doos, waarvan de deksel en bodem volledig is gelijmd. Deze moet je zowat opensnijden.

De beide camera's die ik ook niet geupdated krijg, zit in een doos welke gewoon met een lipje zit.

Nog een verschil tussen de dozen,
De camera's die ik kon updaten staat op de doos een witte smartphone. Op de cameradozen die ik niet kan updaten staat een zwarte Smartphone.

[Afbeelding]

Maar misschien is het gewoon toeval hoor.
Ik heb die met de zwarte telefoon en deze kan ik inderdaad niet updaten. Dus ga 'm terug brengen en kijken of ze ook de versie met de witte telefoon en dan kijken of die wel te updaten is.

Is dat het geval dan meld ik dat, zodat het andere ook kan helpen.

Edit: had de versie met de witte telefoon gevonden maar daar zat geen lader bij of was eruit gejat. Dus morgen poging nummer 2 bij een andere action.

[ Voor 5% gewijzigd door Dancis op 05-11-2022 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsers
Ik heb inderdaad ook de doos met de zwarte telefoon er op… de update werkt daar dus ook niet op….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubf
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-04-2023
Heb hetzelfde probleem. Bij 2 zwarte versie geprobeerd update blijft halverwege hangen. Iemand al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenn99
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-03 16:17
Gisteren deze camera gekocht, zwarte versie, zelfde probleem.
Hopelijk brengt LSC snel een update uit.

Na een aantal keer de stroom eraf gehaald te hebben kreeg ik een time out bij de update, dus ik kan de camera wel weer gebruiken.
Alleen steeds die vervelende popup voor de update annuleren en dan werkt hij verder normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubf
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-04-2023
Uberhaupt ooit iemand een reactie van LSC ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mostergr
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 21-11-2022
Ik heb vandaag zo'n camera gekocht, versie "zwarte smartphone op de verpakking", en bij mij loopt de update ook vast. Ik heb dan de stroom van de camera onderbroken, nadien is hij terug opgestart en lijkt hij normaal te werken. Ik krijg wel elke keer de update prompt te zien, maar deze ga ik gewoon negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaatje84
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-05-2023
Super irritant waarschijnlijk updaten al die cameras niet en dan hebben zo nog niet eens een nieuwe update gemaakt! Vorige week in de week aanbieding waarschijnlijk heel veel van verkocht afwachten dus

• Ramanika
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 17-11-2022
Ook hier update hij niet. Staat al 3 dagen in update en blijf dood leuk halverwege hangen. Al 3 dagen. En constant een melding. Ik ben het spuug zat.

• Prutsers
Hubf schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 22:06:
Uberhaupt ooit iemand een reactie van LSC ontvangen ?
Ja ik heb met de Action gemail; er is contact gelegd met de fabrikant. Deze gaf aan dat de update naar mijn camera gepusht is. Maar ja dat leverde niks op natuurlijk. Of ik foto of filmpje wilde sturen….
Foto’s gestuurd, niks…

Bij Action aangegeven dat de fabrikant mij moet bellen. Is doorgegeven maar geen telefoontje.
Ga maandag de 21e november 2022 weer mailen of de fabrikant proberen te bellen. (Zitten in Rotterdam geloof ik?)

Toevoeging; Rotterdam is de importeur Oa ook van Calex oid. Tuya is de fabrikant.

[ Voor 6% gewijzigd door Prutsers op 17-11-2022 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArjenD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-02 13:16
(jarig!)
Het lijkt er op dat ze de update hebben verwijderd. ik krijg geen melding meer te zien. Hij draait op V2.10.28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsers
ArjenD schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:33:
Het lijkt er op dat ze de update hebben verwijderd. ik krijg geen melding meer te zien. Hij draait op V2.10.28
Klopt; geen reactie van de fabrikant maar ineens is de update weg.
Ik zal nog vragen stellen bij Tuya waar ik een account heb. Kijken wat die zeggen.

Vraag aan diegenen die een witte telefoon op de verpakking hadden wat de firmware versie daar is?
Pagina: 1