Hi all.
Ik gebruik nu ruim een tijdje HA en ik wil er graag voor gaan betalen.
Geen gedoe meer met poortjes, andere accounts of cert renewals is dan ook fijn.
Echter heb ik geen credit card en wil die eigenlijk niet aanvragen voor alleen dit doel.
- Het schijnt dat je met Paypal kan betalen echter moet je dan alsnog een CC hebben.
- Met een prepaid CC van paysafecard is het ook niet gelukt.
- ApplePay schijnt mogelijk te zijn maar ik kan dat nergens vinden.
- Ideal is geen optie omdat dat nog niet ondersteund word.
Google verwijst me bij vrijwel alle nederlandstalige zoektermen overal naar toe behalve het antwoord op deze vraag.
Hier heb ik ook een pagina gevonden waar een belofte gedaan word dat ideal ondersteund gaat worden, maar een half jaar later is dit ook niet het geval.
Weet iemand hoe ik mijn Nabu Casa account aan een subscription kan hangen zodat ik hen support en zonder gedoe bij mijn ha instance kan komen zonder het gebruik van een creditcard?
Dank.
Ik gebruik nu ruim een tijdje HA en ik wil er graag voor gaan betalen.
Geen gedoe meer met poortjes, andere accounts of cert renewals is dan ook fijn.
Echter heb ik geen credit card en wil die eigenlijk niet aanvragen voor alleen dit doel.
- Het schijnt dat je met Paypal kan betalen echter moet je dan alsnog een CC hebben.
- Met een prepaid CC van paysafecard is het ook niet gelukt.
- ApplePay schijnt mogelijk te zijn maar ik kan dat nergens vinden.
- Ideal is geen optie omdat dat nog niet ondersteund word.
Google verwijst me bij vrijwel alle nederlandstalige zoektermen overal naar toe behalve het antwoord op deze vraag.
Hier heb ik ook een pagina gevonden waar een belofte gedaan word dat ideal ondersteund gaat worden, maar een half jaar later is dit ook niet het geval.
Weet iemand hoe ik mijn Nabu Casa account aan een subscription kan hangen zodat ik hen support en zonder gedoe bij mijn ha instance kan komen zonder het gebruik van een creditcard?
Dank.