Afgelopen week bij *knip* Webwinkel een bestelling gedaan van een Samsung 970 evo 1tb ssd. Aangekomen en natuurlijk gelijk in de pc gehangen echter is de ssd stuk. DOA dus.. De ssd is zichtbaar in de bios maar in windows niet te benaderen en ook niet via externe usb dit op meerdere pc's geprobeerd en heb ik hem dus DOA aangemeld bij de webshop echter willen hun mij geen retourlabel verschaffen, enkel vergoeden ze maximaal 5,75 (DHL) tarief. hiervoor kan ik hem dus niet verzekerd versturen en dit aangegeven. en er bij vermeld dat het dan wel op risico van hun is. ik was vrij om hem verzekerd te versturen maar hun vergoeden dit niet gaat dus uit mijn eigen zak. oftewel hun probleem maken ze mijn probleem van. Zijn hun niet verplicht om mij een retour label op z'n minst te verschaffen? Ik ben al dagen met ze bezig en het schiet niet op.. Het kost mij alleen maar een hoop ergenis.. Welke stappen kan ik nu het beste ondernemen?
[ Voor 38% gewijzigd door Yorinn op 29-10-2022 20:01 . Reden: Naam winkel weggehaald volgens beleid ]