Vraag
Alle reacties
[ Voor 14% gewijzigd door g1n0 op 29-10-2022 00:59 ]
Dan zou ik even een afspraak maken bij PearleFreakNL schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 00:58:
Op het eerste gezicht is dit gewoon mini-usb.
Dit is mini-B, dus duidelijk iets anders:

[ Voor 19% gewijzigd door DataGhost op 29-10-2022 01:04 ]
Maar ik denk idd dat het ook geen mini-usb is na wat plaatjes opgezocht te hebben.
Van ome Ali: https://m.nl.aliexpress.c...tewayAdapt=gloPc2nldMsiteDataGhost schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 01:01:
[...]
Dan zou ik even een afspraak maken bij PearleMini-B lijkt een beetje op een olifantenvoet, de connector "stulpt uit". Deze heeft dat niet en lijkt meer op een platgeslagen USB-B. Op het eerste gezicht vind ik dit op de proprietary connector van een Nintendo DS lijken, maar dat is 'ie ook net niet. Het lijkt me in ieder geval proprietary. Heb je een typenummer van het apparaat? "Spy remote" levert niet zoveel nuttigs op in Google.
Dit is mini-B, dus duidelijk iets anders: [Afbeelding]
Een afstandsbediening voor een motorslot dus. Staat alleen weer niet bij welke connector het dan is. Maar ik weet vrij zeker dat dit niet proprietary is, daar komt 'ie me te bekend voor voor.
lijkt wel op een nintendo ds aansluiting, die heeft dezelfde schuine kantDataGhost schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 01:01:
[...]
Dan zou ik even een afspraak maken bij PearleMini-B lijkt een beetje op een olifantenvoet, de connector "stulpt uit". Deze heeft dat niet en lijkt meer op een platgeslagen USB-B. Op het eerste gezicht vind ik dit op de proprietary connector van een Nintendo DS lijken, maar dat is 'ie ook net niet. Het lijkt me in ieder geval proprietary. Heb je een typenummer van het apparaat? "Spy remote" levert niet zoveel nuttigs op in Google.
Dit is mini-B, dus duidelijk iets anders: [Afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door Toerq op 29-10-2022 01:10 ]
@Bol

Ook veel gebruikt op diverse digitale camera's.
Ali, ja dat is vaak jammer.Ijsbad schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 01:07:
[...]
Van ome Ali: https://m.nl.aliexpress.c...tewayAdapt=gloPc2nldMsite
Een afstandsbediening voor een motorslot dus. Staat alleen weer niet bij welke connector het dan is. Maar ik weet vrij zeker dat dit niet proprietary is, daar komt 'ie me te bekend voor voor.
Anyway, wat verder zoeken bracht me naar een "Mini AB" connector, ziet er nog steeds subtiel anders uit dan deze maar je weet maar nooit. Daar zou in ieder geval zowel een mini-A als een mini-B-connector in moeten passen. Dus @Gh0st als je nog een "normale" mini-USB-kabel hebt kan je daar toch eens mee proberen of het past, maar anders heb ik geen idee.
Edit: @hierboven, dat lijkt er meer op.
Edit2: Dit is een Nikon D5300:
Dus dat lijkt heel erg precies op het plaatje uit de TS en daarmee moet het dus hoogstwaarschijnlijk een van de twee bovengenoemde kabels door @PROnline of @Ijsbad zijn, die er overigens identiek uitzien.
[ Voor 14% gewijzigd door DataGhost op 29-10-2022 01:25 ]