Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 22:54
Hoi Iedereen,

Ik heb hier een eigenaardig probleem, namelijk dat mijn scherm even zwart word als ik (voornamelijk) Geforce Experience open heb en er op klik. Heb het ook bij andere programma's soms gezien maar hier is het echt consequent.
Het gaat om een Lenovo Legion 7 laptop met RTX3080, Windows 11 (22H2). Scherm is een LG38GN950

Scherm en laptop zijn verbonden via USB-C > DP 1.4 converter

Deze setup heeft altijd goed gewerkt zonder problemen

- Als ik mijn laptop scherm open zet (dus laptop scherm + extern scherm) is er niks aan de hand
- Als ik dan mijn laptop weer dicht klap gaat mijn externe scherm weer op zwart als ik GF experience aanklik
- Heb de drivers al een keer er af gehad (met DDU) en opnieuw geinstalleerd.

Imand nog ideeen of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 22:54
beetje een late schop ....iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik neig naar energie beheer ?

404 Signature not found

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Niet op Geforce Experience klikken is m'n eerste reactie...

Het klinkt alsof het programma / game dat je open hebt staan een soort alt+tab reflex vertoont als je op de GX klikt?
Toevallig een zware grafische game aan 't spelen? Kans dat er iets van de engine moet reloaden en dat dat even duurt.
Zie je je windows taakbalk wel nog? Brand het lampje op je monitor nog of valt echt alles weg?

Niet op Geforce Experience klikken is ook m'n laatste reactie (waar heb je 't voor nodig dan?)

edit: ik lees nu je "dekseltje dicht" ook, energiebeheer zoals @SMSfreakie aangeeft is een goeie.

[ Voor 10% gewijzigd door dyrc op 07-11-2022 20:38 ]