Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het betreft een allround pc die gericht is op alledaagse activiteiten zoals internetten, office en bewerken van pdfjes. Daarnaast zal het ook gebruikt worden voor het bewerken van foto's. Dat is tevens ook de de reden om voor een hoge opslag te gaan naast de ssd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bang for bucks met op dit moment een uiterste grens € 1200. Assemblage wil ik voor het eerst zelf proberen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Meerdere hardeschijven, dat is daarom ook de reden om zo'n hoge grote kast te nemen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een advies willen of de gekozen componenten compatibel zijn met elkaar en of ik met een hogere budget veel meer prestatie winst kan behalen.
Alvast dank!
Het betreft een allround pc die gericht is op alledaagse activiteiten zoals internetten, office en bewerken van pdfjes. Daarnaast zal het ook gebruikt worden voor het bewerken van foto's. Dat is tevens ook de de reden om voor een hoge opslag te gaan naast de ssd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bang for bucks met op dit moment een uiterste grens € 1200. Assemblage wil ik voor het eerst zelf proberen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Meerdere hardeschijven, dat is daarom ook de reden om zo'n hoge grote kast te nemen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een advies willen of de gekozen componenten compatibel zijn met elkaar en of ik met een hogere budget veel meer prestatie winst kan behalen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12600KF Boxed | € 315,11 | € 315,11 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B660M DS3H AX DDR4 | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate IronWolf, 8TB (ST8000VN004) | € 210,17 | € 210,17 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,05 | € 29,05 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V550 Gold-V2 | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 83,89 | € 83,89 |
| Totaal | € 1.081,02 | |||
Alvast dank!