Toon posts:

Oc'en geen probleem maar de hitte.......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In 2 dagen ben hierro heel wat wijzer ;) geworden met me opgevoerde gf2 mx kaart maare hoe raak ik de hitte uit mijn kast. Ik wel een heatsink er op met een luttilge fan van 4 by4 cm (toeren ??? :? 1 per min geen flauw idee) maar wil graag een uitlaat tunnel bouwen voor die hitte maar wat voor materiaal gebruik je daar voor ( allu folie tegen de hitte?? ) en heeft hierro ook iemand pic van zijn eigen windtunneltje? (url please) oja waar kan ik de 3d benchmark 2001 downe?

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
gewoon zon slotcoolertje onder je geforce hangen 8-) die dingen zijn best goed

Verwijderd

Topicstarter
tja goe idee maare wat dan het merk (site) en de kosten?
en ik wil ook nog een keer een fanbus maken voor de pro en de mobo afzuigkap ;)

Verwijderd

Kom kom, beetje zoeken kan geen kwaad. :)

Kijk eens in de pricewatch en dan onder OC&Cooling bijvoorbeeld. :)

Verwijderd

Topicstarter
zory hendry waar ook nie slaan ben maar een beginneling maare over die fanbus wil ik het nog wel over hebben hoe je die nou goed.en maakt met welke materiaal????
pic please kan ik een beetje mijn idee opwarmen

Verwijderd

Misschien wat meer interpunctie? Dat maakt je verhaal een stuk begrijpelijker. Voor fanbus of baybus topics kan je gewoon 't forum afzoeken want daar staat 't de laatste tijd echt vol mee. Meer info is op FanBus.Com. Maar misschien kan je beter een nieuw topic starten als je het over fanbus wilt hebben.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Je kunt een hoop doen met wat pvc buis en een decoupeerzaag en een dremel (desnoods een fake van de aldi like me) Die buis haal je bij de praxis, bekleed je desnoods aan de binnenkant met alu-fole en mode hem dan naar een gat dat je gezaagt heb. (makkelijkst = zijpaneel van de kast)

Er zweeft hier ergens ook een topic rond over een "fan shroud", das volgens mij hetzelfde, zoek die ff op

Verwijderd

Topicstarter
thnx joker zo iets dacht ik net ook al aan.... ik laat de pic wel ien zodra die oaf is *D

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
3dmark2001 kun je downen op *D http://gamershq.madonion.com/download/?3dmark2001.shtml en een van de links daar onder gebruiken.
Pagina: 1