Hallo,
Ik zoek hulp bij het vinden van mijn probleem, mijn pc herstart namelijk regelmatig tijdens het gamen. Het scherm word zwart en de pc start vervolgens weer op, bij het openen van Chrome kan ik dan mijn pagina's herstellen.
Dit gebeurt bij een aantal games gegarandeerd en ook snel na het beginnen en bij anderen maar zelden en kan het variëren van 1min na het opstarten naar het helemaal niet crashen van mijn pc met als resultaat dat ik zo lang als ik wil door kan gaan.
De games waar het gegarandeerd gebeurt zijn:
-Warzone(in 5min)
-Battlefield 4,5 en 2042(in 5-20min)
-Arma 3(30-60min)
Game waar het wisselvallig is:
-Ground Branch(soms binnen 5min maar meestal geen probleem)
Wat mijn specs op dit moment zijn:
-Ryzen 5 3600
-X570 AORUS ELITE (rev. 1.0)
-Crucial Ballistix 2x8GB DDR4 3200
-NZXT Kraken z53
-Seagate BarraCuda 2 TB 3.5" 7200 RPM
-Kingston A2000 1 TB M.2
-PowerColor Red Devil Radeon RX 5700 XT
-SeaSonic FOCUS GX 750 W 80+ Gold
Ik heb het volgende vervangen om een oplossing te vinden:
-De genoemde PSU was een vervanging voor de Corsair tx550m - 80 plus gold die ik eerst had.
-De NZXT Kraken z53 was een vervanging voor de standaard Ryzen koeler.
Verder ben ik ook naar een 'pc dokter' gegaan met mijn probleem, die heeft niets kunnen vinden.
Helaas ben ik een leek als het over gaming pc's gaat of software, dus ben ik ten einde raad en hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Mocht ik iets vergeten zijn of heb je een opmerking over de informatie die ik geef hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor de moeite!
Ik zoek hulp bij het vinden van mijn probleem, mijn pc herstart namelijk regelmatig tijdens het gamen. Het scherm word zwart en de pc start vervolgens weer op, bij het openen van Chrome kan ik dan mijn pagina's herstellen.
Dit gebeurt bij een aantal games gegarandeerd en ook snel na het beginnen en bij anderen maar zelden en kan het variëren van 1min na het opstarten naar het helemaal niet crashen van mijn pc met als resultaat dat ik zo lang als ik wil door kan gaan.
De games waar het gegarandeerd gebeurt zijn:
-Warzone(in 5min)
-Battlefield 4,5 en 2042(in 5-20min)
-Arma 3(30-60min)
Game waar het wisselvallig is:
-Ground Branch(soms binnen 5min maar meestal geen probleem)
Wat mijn specs op dit moment zijn:
-Ryzen 5 3600
-X570 AORUS ELITE (rev. 1.0)
-Crucial Ballistix 2x8GB DDR4 3200
-NZXT Kraken z53
-Seagate BarraCuda 2 TB 3.5" 7200 RPM
-Kingston A2000 1 TB M.2
-PowerColor Red Devil Radeon RX 5700 XT
-SeaSonic FOCUS GX 750 W 80+ Gold
Ik heb het volgende vervangen om een oplossing te vinden:
-De genoemde PSU was een vervanging voor de Corsair tx550m - 80 plus gold die ik eerst had.
-De NZXT Kraken z53 was een vervanging voor de standaard Ryzen koeler.
Verder ben ik ook naar een 'pc dokter' gegaan met mijn probleem, die heeft niets kunnen vinden.
Helaas ben ik een leek als het over gaming pc's gaat of software, dus ben ik ten einde raad en hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Mocht ik iets vergeten zijn of heb je een opmerking over de informatie die ik geef hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor de moeite!