Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Hikvison IP intercom Kit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Grande
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 27-11-2022
Dag allemaal,

Mijn vraag
Ik heb de Hikvison IP intercom kit KIS 603-P verbonden met een Hikvision Switch.

Alles werkt, data lampjes branden etc. alleen als ik het wil instellen, dan zijn de IP adressen van de deurbel en de binnenpost niet gelijk. En deze passen zich ook niet automatisch aan door middel van DHDP (wel van de binnenpost, maar niet van de deurbel).

En als ik het handmatig instel dan krijg ik een foutmelding, danwel, “handeling afgebroken” danwel “ip adres niet gevonden”.

Al een aantal keer het systeem opnieuw opgestart, of mijn modem gereset en ook verschillende poortjes van de switch geprobeerd voor de stekkers.

Wie weet wat er mis is? Of weet wat ik nog kan proberen?

Gr Erik

Alle reacties

• Joost075
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14-11 11:54
Heb je de handleiding al goed gelezen? Al geprobeerd met SADP?

• Grande
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 27-11-2022
Dag Joost,

Dank voor je bericht.
Ik heb de handleiding bekeken, maar daar staat nauwelijks iets in.

Ik heb nu SADP gedownload op mijn Mac, daarin worden 3 devices gevonden, namelijk 2x het binnenstation en 1x de deurbel. Wat blijkt, als ik de IP adressen gelijk wil zetten, dan gaat dat, maar heeft het binnenstation en de deurbel een ander wachtwoord, ik denk dat hier dus iets 'mis' is gegaan. De deurbel heeft dan een 'ouder' wachtwoord, namelijk het wachtwoord wat ik de eerste keer had ingesteld. En het binnenstation heeft dan het nieuwste wachtwoord. Als ik dan de IP-adressen gelijk zet, dus allebei hetzelfde als het binnenstation, want het binnenstation werkt wel automatisch met DHCP, dan krijg ik geen beeld en doet ook het bellen het niet. Als ik ze allebei op hun 'eigen' ip adres heb aangesloten, dan heb ik wel beeld (dus kan ik via het binnenstation naar buiten kijken) maar als ik aanbel dan krijg ik de melding dat 'bellen is mislukt'. Als ik de DHCP activeer, dan springt hij in de wizard bij het binnenstation automatisch terug, bij de deurbel gaat er dan iets 'mis'.

Weet jij wat ik nog kan proberen?