Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:06
Weet niet of dit het juiste topic is, maar ben op zoek naar handleiding van een D3F3-EM2 v:1.0 .
Gaat om de f panel connecties.

Voor iemand een medion pc aan het maken, maar geen handleiding etc meer.
Op google zo niks kunnen vinden.

Gaat om een Medion Akoya P4130D (md8302)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:55
Staat het er niet bij opgedrukt op de PCB in de buurt? Bij mijn weten verkoopt medion geen losse onderdelen dus zullen er ook geen aansluit manuals zijn van de onderdelen (enkel de gehele werking van de PC zelf).

edit: wat precies probeer je te doen? Als je de kast hebt en de aansluiting is 1 blokje kun je ook nog wel e.e.a. door meten met een multimeter (als je het in een andere kast wil gaan in bouwen).

[ Voor 31% gewijzigd door Aragnut op 28-10-2022 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:06
Aragnut schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:27:
Staat het er niet bij opgedrukt op de PCB in de buurt? Bij mijn weten verkoopt medion geen losse onderdelen dus zullen er ook geen aansluit manuals zijn van de onderdelen (enkel de gehele werking van de PC zelf).
Nee helaas niks te lezen op het mainbord zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cpt.nIX
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-10 11:46
2 minuten Google-werk gaf mij deze 2 links/afbeeldingen:
1: Forumpost op het medion forum, met foto's en een poster die zegt "F_Panel = weet niet wat ik hier kan op aansluiten ( enkel powerswitch en powerled + en powerled - zitten er nu op; kan ik hier ook de resetswitch op aansluiten?)"
2: Een standaard F_panel lay-out: https://www.intel.com/con...ktop/sb/img/fp_header.jpg
Die informatie combinerend, durf ik met 99% zekerheid te zeggen dat het een standaard frontpanel layout betreft, en de geposte link #2 dus van toepassing is.