Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djura
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 28-10-2022
Ik heb een vraag over foto`s slepen in Photoshop vanuit je verkenner of bureaublad.

Dit lukt dus niet, als ik een foto van m`n bureaublad of vanuit m`n verkenner wil slepen naar Photoshop krijg ik een rondje roodomrand met een streep erdoor.

Ook als ik twee foto`s geopend heb en die wil samenvoegen kan ik een foto niet in de andere slepen. Hij opent dan de eerste foto niet waarin ik hem wil hebben.

Ik heb de nieuwste versie van Photoshop 2023 alles werkt naar behoren behalve dit. .
Zal ws een instelling zijn maar kan het niet vinden. Al een tijdje aan het zoeken en proberen.

Graag jullie reactie en hopelijk oplossing.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-08 12:46
Windows 11 kan dit nog niet, tot je de nieuwe 22H2 hebt.
Workaround: PS openen, bestandje slepen, dan ALT+TAB om naar PS te gaan en daar droppen, dat werkt wel

[ Voor 48% gewijzigd door ZaPPZion op 31-10-2022 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
De vragen die er staan wanneer je een nieuw (vraag) topic opent staan er niet voor niets ;)
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik vermoed dat de gok van @ZaPPZion een goeie is, maar zo niet dan is het dus handig even aan te geven welk OS je gebruikt en wat je zélf al gezocht, gevonden en geprobeerd had ;)

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 31-10-2022 22:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:00

Plux

Team KVM

Je kunt je foto misschien croppen om het randje weg te krijgen of gewoon openen vanuit het file menu

Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:00

Plux

Team KVM

Probeer het invoegen van de ene foto in de andere met de selectie tool en copy paste

Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen