Klacht over mijn verwijderde post

Pagina: 1
Acties:

• ericck
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 23:15
Ik begrijp dat newbies het niet makkelijk hebben als ze net zijn geregistreerd op een nieuw forum.
Dat vind ik nog geen reden om zomaar een slot te hangen op mijn posting. Het is een serieuze vraag en zeker geen spam!

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/215412/

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#22

De FAQ is hier vrij duidelijk in dacht ik zo.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 12:14
Misschien rottig voor je, maar als n00b kan je maar beter de FAq ff doorbladere. Dat bespaart je een hoop gezeik.
Waarom jouw topic een slotje kreeg ???
Das een kleine (misschien niet zo bedoelde) poging tot personeelswerving en met name in de devschuur wordt daar fel op gereageerd. Personeelswerving mag hier gewoon niet. Daar zijn site's zoals www.monsterboard.nl voor

edit:

Schijt, voor de zoveelste keer te laat :(

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
was dit dan een bedrijfje? ik dacht dat er aan die site geen commerciele belangen zitten, eerder anti :)

• Dreamstar
Op dinsdag 28 augustus 2001 21:38 schreef wouter76 het volgende:
was dit dan een bedrijfje? ik dacht dat er aan die site geen commerciele belangen zitten, eerder anti :)
Dat maakt in dit geval toch geen ene hol uit :?

• ericck
Nee dit is echt onzin.
Ik beheer nu die site maar ik wil de site niet meer beheren.

Ik wil gewoon alle HTML zooi en alle plaatjes naar iemand opsturen en die iemand mag dan voortaan de site beheren.

Deze club is niet commercieel (anders hadden we wel een .nl domein) en ik beheer hem alleen.

Kom op nou hee mensen doe even redelijk en zet hem er weer op dan ben ik jullie heel dankbaar.

• Dreamstar
Das idd ff wat anders als personeelswerving.
Misschien dat je een nieuw topic mag openen en dan duidelijk maakt dat je de site weggeeft, of dat de oude ge-unlocked kan worden (weet niet of dit kan)

Hiervoor moet je echt ff wachten tot er een adje of modje langskomt want dat ben ik helaas niet :'(

• ericck
Blij dat ik steun heb.

Laat die MOD's en AD's eens komen...

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 28 augustus 2001 21:57 schreef ericck het volgende:
Blij dat ik steun heb.

Laat die MOD's en AD's eens komen...
Het probleem is nu eigenlijk een beetje, dat ik momenteel (sinds start van topic eigenlijk al) geen "echte" devschuur mods, met modrechten in W&G, online zie...

• ericck
Heb je hier geen oper-mod ofzo? Iemand die alles kan editen.

Zijn die devschuur gozers (m/v) dan zo weinig online?

• Dreamstar
Jij bedoelt een HGM ??
Das een hoofdgroep mod
of een Admin, das net zoiets als god.
Floris Diemel is een adje en die is geloof ik nog wel online, heb hem net nog zien posten

Verwijderd

Die site is niet echt mijn style. waarom hoef ik denk ik niet te zeggen.
Voor mij persoonelijk staan dit soort requists gelijk aan spammen dus een slotje is terecht.
Om personeel te vinden moet je gewoon op een andere site zijn.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 28 augustus 2001 22:18 schreef ericck het volgende:Heb je hier geen oper-mod ofzo? Iemand die alles kan editen.
Jahoor, maar die nemen geen beslissingen over "beleidszaken in een specifiek forum"...
Oftewel, ze zijn er wel, maar ze "mogen" dit niet beslissen ;)
Zijn die devschuur gozers (m/v) dan zo weinig online?
Neuh, dat valt wel mee, maar toevallig nu niet.

• Dreamstar
Op dinsdag 28 augustus 2001 22:21 schreef insoft het volgende:
Die site is niet echt mijn style. waarom hoef ik denk ik niet te zeggen.
Voor mij persoonelijk staan dit soort requists gelijk aan spammen dus een slotje is terecht.
Voor jouw persoonlijk, dat kan wel ja.
Maar een mod/admin moet toch objectief blijven in dit soort gevallen.
Gezien de vraagstelling in het originele topic had ik hem waarschijnlijk ook dicht gegooid, maar na zijn verhaal hierboven geef ik hem wel gelijk

• ericck
De site is niet je stijl??
Vind je het ontwerp niet mooi? Is het ontwerp te provocatief?

Ik ben nog niet lang actief op dit forum, maar er blijkt wel dat hier rare policies worden gehandhaafd.
En lees mijn vorige postings nog eens goed door, want het gaat echt niet om het werven van personeel. Ik hoef niet eens personeel want dat kan ik niet betalen. Ik heb die site ook maar voor de lol gemaakt (ook al kunnen sommigen blijkbaar de lol ervan niet inzien)...

• Floor-is
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op dinsdag 28 augustus 2001 22:20 schreef Da Joker het volgende:
Jij bedoelt een HGM ??
Das een hoofdgroep mod
of een Admin, das net zoiets als god.
Floris Diemel is een adje en die is geloof ik nog wel online, heb hem net nog zien posten
Moet ik mijn mening geven? Ik heb helemaal geen verstand van zaken, ik kom nooit in heel de devschuur en als ik er kom doe ik het meestal nog fout ook :P Ik blijf liever met mijn mening uit de devschuur als je het niet erg vind :)

Ik zal Chem en Tom een ICQtje sturen :)

Bericht hierboven

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

* Tom kijkt :P

Verwijderd

Het gaat over het BEHEREN van een site, niet over het MAKEN van een site. Beheren heeft niks te maken met Webdesign en/of graphics. Dan heb ik het nog niet eens over personeelswerfing. Lijkt me een heel duidelijk slotje.

// Het had verder helemaal niks met n00b zijn of niet te maken. Als iemand met 1000+ post dit zou plaatsen, zou ik hem ook sluiten. Lijkt me vanzelfsprekend.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Yep. GoT is niet echt een plek om jouw werk aan anderen over te dragen, het zal best dat het handig is het hier te posten omdat er veel mensen met HTML-kennis komen, het is simpelweg niet de juiste plek.

• ericck
Okee ik begrijp het. Hebben jullie ideeën hoe ik wel aan een nieuwe beheerder kan komen?
Pagina: 1