Als het goed is heb je van de winkel waar je het product, waaraan deze actie gekoppeld is, een code gekregen die je bij battle.net kunt inwisselen. Zo niet, dan even contact opnemen met de winkel.
time is infinite, but each week is ten hours short..
Je volgt letterlijk de instructies.. Het kan even duren voordat die knop er komt hoor, was bij mij ook vanochtend. Anders nog een paar keer op HERE klikken.
Dit heb heb ik ook, verder dan dit kom de site bij mij ook niet.Daniel. schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:04:
De website is bij mij te druk bezocht. Ik zie nu niet meer dan. [Afbeelding]
Vannacht kwam zag ik nog meer, dat je hem kon activeren maar toen zat ik niet achter de PC dus ik dacht wacht tot nu wel. Geen slimme actie. Achja nog een paar uur wachten is geen probleem.
Zelfde probleem hiero, site is abnormaal sloom wat ook wel begrijpelijk is na zo'n launche, denk gewoon afwachten
Ja, zie mijn screenshot hierboven. ik heb de opgegeven stappen gevolgd en de pagina een aantal maar herladen.Daniel. schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:12:
Is het iemand inmiddels al gelukt?
De site staat nu onder ''Maintence'' beta kreeg ik ook al niet aan de praat.......
Ben al vanaf vanmorgen bezig en helaas nog niet gelukt.
Ik ben 1x verder gekomen en dan stond er dat ik de code moest claimen ik zag alleen nergens een claim knop. Kan je wellicht beschrijven waar die zou moeten staan dan?herman1990 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:29:
[...]
Ja, zie mijn screenshot hierboven. ik heb de opgegeven stappen gevolgd en de pagina een aantal maar herladen.
Ik ook, exact hetzelfde. Een keer de knop gehad, maar toen een time out.JWFpeters schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:24:
[...]
Ik ben 1x verder gekomen en dan stond er dat ik de code moest claimen ik zag alleen nergens een claim knop. Kan je wellicht beschrijven waar die zou moeten staan dan?
Wat een ellende zeg die site van Intel. Nu krijg ik weer dit:
/f/image/C7Poj7MNPz5qti7OMLeeqBXJ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door TFZ61 op 28-10-2022 17:54 ]
Ja dat is de hele middag al,
Zal ergens voor 24:00 nog eens kijken straks maar heb er weinig vertrouwen in.... goed geregeld weer. Maar goed het was gratis dus dan mag je niet klagen geloof ik haha
Zal ergens voor 24:00 nog eens kijken straks maar heb er weinig vertrouwen in.... goed geregeld weer. Maar goed het was gratis dus dan mag je niet klagen geloof ik haha
Ik ben sinds 16:30 bezig tot nut toe zonder succes.
tot 21:00 was de site down for maintenance,
nu kan ik wel op de pagina komen maar zie niet meer dan dit:
tot 21:00 was de site down for maintenance,
nu kan ik wel op de pagina komen maar zie niet meer dan dit:
E I N D E L I J K.... gelukt. Wat een gekl**t zeg! Rond 00:20 begonnen, diversen keren mislukt. Na al mijn cookies voor de zoveelste keer verwijderd te hebben, een privévenster geopend met Firefox (standaard browser)
Rond 01:00 kreeg ik opeens het scherm dat ik mijn Intel account kon koppelen aan mijn Battlenet account.
Ging ook traag, maar uiteindelijk gelukt.
Voor de tweakers die nog bezig zijn: Succes!
Rond 01:00 kreeg ik opeens het scherm dat ik mijn Intel account kon koppelen aan mijn Battlenet account.
Ging ook traag, maar uiteindelijk gelukt.
Voor de tweakers die nog bezig zijn: Succes!
/f/image/U81jnPIGszGclr4YT4rkAdsK.png?f=fotoalbum_large)
Kan iemand me nou eens vertellen waar deze button zou moeten staan want ik zie die nergens???
Click the REDEEM NOW button
NEVER MIND INEENS STAAT HIJ ER
vreemde site
Click the REDEEM NOW button
NEVER MIND INEENS STAAT HIJ ER

[ Voor 17% gewijzigd door JWFpeters op 29-10-2022 10:37 ]
Pagina: 1