Pioneer MVH-520DAB+ vervangen > JVC KD-X561DBT?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Beste tweakers/audiofielen,

Ik wil binnenkort mijn 1-din Pioneer MVH-520 DAB vervangen door een andere autoradio met een wat duidelijker/mooier/luxer scherm.
Verder zijn de "eisen":

- Bluetooth (voor streamen Spotify vanaf telefoon)
- Handsfree bellen
- DAB+
- USB mag, voor of achteren maakt niet uit
- 2 (of 4, is maar net hoe je het bekijkt) RCA uitgangen ivm subwoofer en versterker.

Mijn budget is zo rond de €200 en na wat zoeken op het internet kwam ik al snel de JVC KD-X561DBT tegen.
Helaas na wat doorzoeken kom ik niet heel veel andere radio's die er op lijken tegen, maar er moeten toch nog wel een paar alternatieven zijn?
In principe is het natuurlijk wat ik zoek, maar ik wil mij niet direct blind staren op 1 autoradio... Vandaar dat ik dit topic aanmaak, ik hoop dat ik net even wat meer informatie op kan doen.
Het is niet de bedoeling dat ik over ga naar een 2-din, dus alles wat in de buurt komt van de bovenstaande JVC zou mooi zijn.

Ik ben benieuwd of jullie nog goede tips/advies hebben!
Groetjes Milo.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:59
Ik heb deze autoradio, en in deze prijsklasse ga je simpelweg niet beter vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
TRAXION schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:59:
Ik heb deze autoradio, en in deze prijsklasse ga je simpelweg niet beter vinden.
Top, dank je wel voor je reactie. Hoe bevalt voor jou de radio?

- Gebruik jij nog een versterker en/of subwoofer ernaast?
- Stream je audio via je telefoon? (Zoja, vind je de weergave van de nummers enzo goed?)
- Is de USB ondersteuning goed?

Zijn er nog op- of aanmerkingen/advies etc die je zou geven?

Hoor er graag van, thnx!

[ Voor 5% gewijzigd door Milo44 op 28-10-2022 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Milo44 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 17:07:
[...]

Top, dank je wel voor je reactie. Hoe bevalt voor jou de radio?

- Gebruik jij nog een versterker en/of subwoofer ernaast?
- Stream je audio via je telefoon? (Zoja, vind je de weergave van de nummers enzo goed?)
- Is de USB ondersteuning goed?

Zijn er nog op- of aanmerkingen/advies etc die je zou geven?

Hoor er graag van, thnx!
De radio bevalt mij erg goed, genoeg instel mogelijkheden kwa equalizer, cut-off, zelfs de mogelijkheid om delay per kanaal in te stellen.
Gebruik zelf geen versterkers ernaast was wel de bedoeling maar nog steeds niet aan toegekomen om het in te bouwen de radio heeft wel 5 pre outs. front back en sub.
Audio streamen via bluetooth werkt gewoon zoals je mag verwachten.
Usb heb ik zelf nog niet gebruikt maar weet van andere jvc radio's dat dit zonder problemen zou moeten werken.

Dab en mic moet ik ook nog steeds plaatsen evenals de reverse camera maar aangezien ik daarvoor de halve auto moet demonteren komt er weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
TRAXION schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:20:
[...]

....

Dab en mic moet ik ook nog steeds plaatsen evenals de reverse camera maar aangezien ik daarvoor de halve auto moet demonteren komt er weinig van.
Mag ik vragen welke camera je hiervoor hebt gekocht? Ik heb niet direct interesse, maar wellicht wil ik het voor de leut in de toekomst eens inbouwen.
Ben ook wel benieuwd of deze radio geschikt is voor aftermarket camera's enzo, vind ik wel leuk om in te duiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRAXION
JVC KVCM30 degene die er bij hoort, maar in principe is het gewoon videosignaal dus een camera van alie bvb zou ook prima werken.

Achteraf gezien had ik liever een camera gehad welke in een kenteken verlichting unit gepast had.
Pagina: 1