Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dank @uchiha tijntje voor je opmerking
Het punt is: zoveel consoles heeft Microsoft niet en allemaal heten ze Xbox, dus die console moet wel een Xbox zijn. Zoveel abonnementsdiensten zijn er ook weer niet. Dit is het letterlijke citaat, in het Engels.
Het punt is: zoveel consoles heeft Microsoft niet en allemaal heten ze Xbox, dus die console moet wel een Xbox zijn. Zoveel abonnementsdiensten zijn er ook weer niet. Dit is het letterlijke citaat, in het Engels.
Het punt is dat ik niet speculeer, het punt is dat Spencer - ik denk opzettelijk - onduidelijk blijft. Maar ik haal de informatie uit 'we've held prices (...) I don't think we'll be able to do that forever'. Dit zou waar kunnen zijn als bv alleen de Series S en Live Gold een prijsverhoging krijgen. Het zou beter zijn als Spencer duidelijker was, maar dat zal hij wel niet mogen zeggen of nog niet weten natuurlijk"I do think at some point we'll have to raise the prices on certain things, but going into this holiday we thought it was important to maintain the prices," Spencer said. "We've held price on our console, we've held price on games, and our subscription. I don't think we'll be able to do that forever. I do think at some point we'll have to raise some prices on certain things.
Uit de quote kun je in mij optiek niet concluderen dat zowel de consoles als andere diensten een prijsverhoging krijgen. Ze geven aan dat ze geen prijsverhogingen over de gehele linie hebben doorgevoerd. Ze geven verder aan dat ze dat niet kunnen blijven doen. Niet duidelijk is hoe en op welke producten of diensten, of games ze een prijsverhoging door zullen voeren.
Dus het is voorbarig om te zeggen dat dit zowel voor consoles als diensten zullen gelden. Mogelijk gebeurd dit wel voor 1 console, of mogelijk alleen voor hun games, of mogelijk voor alles, maar dat is niet duidelijk uit dit interview terwijl je het wel stellig zegt in het artikel.
Dat uit het interview niet concreet blijkt wat er gaat gebeuren is een terechte constatering. Maar je koppelt er zelf een conclusie aan die nu nog niet getrokken kan worden.
Dat noem ik toch een vorm van speculatie.
Dus het is voorbarig om te zeggen dat dit zowel voor consoles als diensten zullen gelden. Mogelijk gebeurd dit wel voor 1 console, of mogelijk alleen voor hun games, of mogelijk voor alles, maar dat is niet duidelijk uit dit interview terwijl je het wel stellig zegt in het artikel.
Dat uit het interview niet concreet blijkt wat er gaat gebeuren is een terechte constatering. Maar je koppelt er zelf een conclusie aan die nu nog niet getrokken kan worden.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
@uchiha tijntje ja, ik denk dat je gelijk hebt. Spencer spreekt duidelijk in meervoud, 'some prices on certain things', maar het kan nog alle kanten op. Artikel aangepast, nogmaals dank