tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Word dat niet erg lelijk¿ [krassen IPV mat]Op dinsdag 28 augustus 2001 21:11 schreef Sir_Floppy het volgende:
ros er eens overheen met een schuursponsje Ciff of ander polijst middel
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Wat voor spul isda¿ [hoe heet het exact¿]Op dinsdag 28 augustus 2001 21:13 schreef Mephix het volgende:
bij gamma van dat plakplastic kopen ? gebruik ik voor AMD logo op transparant plexiglas plaat.
Kep bij de gamma aan de infobalie gevraagd of die aardige juffrouw iets wist, maar zij wist ook niks.
\o/
polijstmiddelOp dinsdag 28 augustus 2001 21:11 schreef Sir_Floppy het volgende:
ros er eens overheen met een schuursponsje Ciff of ander polijst middel
SCHUURmiddel
Voor 1 vierkante meter (kon niet minder, moest besteld worden...) van 5 mm dik betaalde ik 40 piek. Best duur, ik heb maar 20x20 gebruikt, maar is zeer cool!
Hoeveel wil je hebben, ik heb nog 50x50 com over, kan 't in een A4 enveloppe doen als je 't wilt, heb er niks aan namelijk.
Mzzl!
Dat zou wel erg kewl zijn, kep maar 15x15 cm nodig voor me huidige idé.Op dinsdag 28 augustus 2001 21:16 schreef Megapauper het volgende:
Bij de HUBO hebben ze melk-kleurig plexiglas. Laat licht egaal door. Van 10 en 5 mm dik.
Voor 1 vierkante meter (kon niet minder, moest besteld worden...) van 5 mm dik betaalde ik 40 piek. Best duur, ik heb maar 20x20 gebruikt, maar is zeer cool!
Hoeveel wil je hebben, ik heb nog 50x50 com over, kan 't in een A4 enveloppe doen als je 't wilt, heb er niks aan namelijk.
Mzzl!
\o/
[miereneuk-mode]Op dinsdag 28 augustus 2001 21:14 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Wat voor spul isda¿ [hoe heet het exact¿]
Kep bij de gamma aan de infobalie gevraagd of die aardige juffrouw iets wist, maar zij wist ook niks.
waarom staan jouw ??? op de kop?
[/miereneuk-mode]
Ik heb me toetsenbord ondersteboven liggen, dat vind ik fijner typenOp dinsdag 28 augustus 2001 21:44 schreef answer_man het volgende:
[..]
[miereneuk-mode]
waarom staan jouw ??? op de kop?
[/miereneuk-mode]
\o/
Heb ik gedaan toen ik wat tussenschotjes voor een pistool-koffer nodig had, ze hadden toen net een zwart bord laten stuiteren.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
dat is raamfolie, en dat kost circa 14,95 een grote rol, er zijn ook kleine rollen (kosten iets van 9,95).Op dinsdag 28 augustus 2001 21:14 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Wat voor spul isda¿ [hoe heet het exact¿]
39
Als je achter dat folie een lampie zet (neon o.i.d.) gaat het "blazen"... Aardige hulpjufrouwen achter een balie gelook ik btw nooit, iemand met snippers hout in zijn haar en eelt op zijn handen welOp dinsdag 28 augustus 2001 21:59 schreef Homedisc het volgende:
[..]
dat is raamfolie, en dat kost circa 14,95 een grote rol, er zijn ook kleine rollen (kosten iets van 9,95).
ben ik een hulpjuffie danOp dinsdag 28 augustus 2001 22:34 schreef Megapauper het volgende:
[..]
Als je achter dat folie een lampie zet (neon o.i.d.) gaat het "blazen"... Aardige hulpjufrouwen achter een balie gelook ik btw nooit, iemand met snippers hout in zijn haar en eelt op zijn handen wel
Ik heb schroeven, draden, hamer, beitel, en roos in me haar
Dat wist ik niet dat het ging "blazen", ook bij die koude neon lampjes?
39
Verwijderd
ik had het gekregen van een vriend die het op school bij handvaardigheid had meegenomen
CCFL's zullen niet heet worden nee maar neon wel (die van mij komen bij regenboog.net vandaan) dussssOp dinsdag 28 augustus 2001 22:38 schreef Homedisc het volgende:
[..]
ben ik een hulpjuffie dan
Ik heb schroeven, draden, hamer, beitel, en roos in me haar![]()
Dat wist ik niet dat het ging "blazen", ook bij die koude neon lampjes?
je heb meel terug [eigenlijk al 2 dagen geleden, geen tijd gehad om te posten [druk, druk, druk :O]Op dinsdag 28 augustus 2001 21:57 schreef Megapauper het volgende:
Je hebt een ICQ berichie binnen.
\o/
Verwijderd
In Den Haag zit in de Zoutmanstraat een winkel die alleen maar plexiglas(spullen) verkoopt.
Die zullen vast hebben wat je zoekt..
Ik heb de Bruhamij (ofzo, spreek uit: bruuh-ha-mhij) in de buurt. Die kan/kunnen als het PVC of plexiglas precies om de mm noukeurig 'afzagen' (ze snijden het volgens mij)
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Tnx, ik heb het binnen, tis exact de kleur die ik zochtOp dinsdag 28 augustus 2001 21:57 schreef Megapauper het volgende:
Je hebt een ICQ berichie binnen.
\o/
- een eet bord
wat zagen betreft eerst ruw binnen de circel uit snijden/zagen en dan met een boor of schuurpapier mooi rond maken
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Voor een raampje met dit plexiglas heb ik het gat in de zijkant van de case nauwkeurig rond gedremeld. Het witte plexiglas heb ik vervolgens aan de binnenkant gelijmd. Plexiglas is namelijk vrij moeilijk netjes te zagen/snijden met een Dremel. Ik heb verder geen ervaringen met plexiglas zagen/snijden. Dremel niet op standje Mach3 want dan vliegen de stukken gesmolten plexiglas zo van heh schijffie op je fikken. Auw!Op vrijdag 07 september 2001 17:43 schreef -=!ME!=- het volgende:
Nog tips over hoe ik een MOOIE cirkel in me plexi kan zagen¿
Het blad dat ik je stuurde heb ik ff snel met een ouwe plastic-zaag op maat gemaakt, maar met zo'n dingen kun je geen bochten zagen.
Mijn motto, waarom het plexiglas zo netjes mogelijk krijgen als je ook je stalen zijkant van de case netjes kunt maken terwijl dat veel gemakkelijker is (oei die zin loopt iets minder soepel dan ik hoopte maar ach what the fuck).
Suc6, ik ga NU naar de kroeg
Ik heb het plexi met een figuurzaag aardig rond gezaagd en dat bijgevijld.Op zaterdag 08 september 2001 22:00 schreef Megapauper het volgende:
[..]
Voor een raampje met dit plexiglas heb ik het gat in de zijkant van de case nauwkeurig rond gedremeld. Het witte plexiglas heb ik vervolgens aan de binnenkant gelijmd. Plexiglas is namelijk vrij moeilijk netjes te zagen/snijden met een Dremel. Ik heb verder geen ervaringen met plexiglas zagen/snijden. Dremel niet op standje Mach3 want dan vliegen de stukken gesmolten plexiglas zo van heh schijffie op je fikken. Auw!Op het laagste standje dus.
Het blad dat ik je stuurde heb ik ff snel met een ouwe plastic-zaag op maat gemaakt, maar met zo'n dingen kun je geen bochten zagen.
Mijn motto, waarom het plexiglas zo netjes mogelijk krijgen als je ook je stalen zijkant van de case netjes kunt maken terwijl dat veel gemakkelijker is (oei die zin loopt iets minder soepel dan ik hoopte maar ach what the fuck).
Suc6, ik ga NU naar de kroeg
morgen ff GOEIE schijfjes voor me dremel halen en dan alles uit me kast zagen...
\o/