Hallo,
Mijn vloer wordt niet warm. De CV ketel staat op 55° en de aanvoer tot de verdeler voelt ook warm aan.
De retourleiding en de groepen worden alleen niet warm. Alle groepen staan open, heb ze inmiddels ook 1 voor 1 open gehad. Daarnaast is de retourleiding ook volledig open gezet.
5 groepen zijn voor beneden, ongeveer 85 meter per slang. Groep 6 is naar de badkamer. De is ongeveer 50 meter.
Ik heb ook een nieuwe thermostaat (tado). Deze staat op 25°. De radiatoren boven geven wel warmte af.
Wat gaat er mis?:strip_exif()/f/image/717l6beBpurrPpMDFWjPYoOZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bdWmULZIRtrDSrOf5fDKtr1g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/er7R3DYR5fs4lOejpY9TobGQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vloer wordt niet warm. De CV ketel staat op 55° en de aanvoer tot de verdeler voelt ook warm aan.
De retourleiding en de groepen worden alleen niet warm. Alle groepen staan open, heb ze inmiddels ook 1 voor 1 open gehad. Daarnaast is de retourleiding ook volledig open gezet.
5 groepen zijn voor beneden, ongeveer 85 meter per slang. Groep 6 is naar de badkamer. De is ongeveer 50 meter.
Ik heb ook een nieuwe thermostaat (tado). Deze staat op 25°. De radiatoren boven geven wel warmte af.
Wat gaat er mis?
:strip_exif()/f/image/717l6beBpurrPpMDFWjPYoOZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bdWmULZIRtrDSrOf5fDKtr1g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/er7R3DYR5fs4lOejpY9TobGQ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 59% gewijzigd door Middelland op 27-10-2022 11:51 ]