Toon posts:

80 gb wd op een abit bx 133 raid.... kan dat wel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus zo'n 80 gb monster bestellen maar ik kan nergens vinden of dat wel werkt met m'n bx 133,
in de utfs kan ik hier ook nix over vinden nix in m'n mobo manual,en bij abit ook al geen reet

dat zuigt als een hoer in haar proeftijd! :(
niet dat ik wat heb tegen de boven staande situatie integendeel... maar je snapt wat ik bedoel.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35
ff mailtje sturen, of de faq op inet kijken bij de website van fabrikant..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Juist.... als ik abit technical mail stuur krijg ik gelijk een automated email terug dat ze waarschijnlijk niet gaan antwoorden op mijn vraag lekkere service is dat.... en van die faq op die site werd ik ook niets wijzer.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

bedoel je of dat ding in RAID kan op je highpoint, of wil je de schijf gewoon gebruiken op de "normale" IDE controller van dit bord?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Varienaja
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Kan (als je het mij vraagt) op zowel de normale als de raid-controller. Mijn Abit BH-6, die ouder is dan de BX133RAID doet een 80GB het zonder mopperen.

Siditamentis astuentis pactum.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:33

nexhil

BAM!

abit reageert altijd terug naar mij hoor!
zelfs over mijn lx6 (vorige week nog)

technical@abit.nl ---> duurt meestal 2 of 3 dagen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 15:07 schreef limoentje het volgende:
bedoel je of dat ding in RAID kan op je highpoint, of wil je de schijf gewoon gebruiken op de "normale" IDE controller van dit bord?
Gewoon op de ide...dat raid heeft toch alleen nut als je er twee schijven aan hangt? 2x80 gb zal wel helemaal niet gaan >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 16:17 schreef Varienaja het volgende:
Kan (als je het mij vraagt) op zowel de normale als de raid-controller. Mijn Abit BH-6, die ouder is dan de BX133RAID doet een 80GB het zonder mopperen.
Hmmmmm daar word ik al een stuk vrolijker van :) :) :)

• joostje
  • Laatst online: 22-04 10:48
Bios update dat helpt meestal wel
in m'n pa's pc (BH6) die ondersteunt't iig niet, maar mijn BE6-II weer wel, zijn ongeveer even oud geloof ik

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-04 16:57
kunt ook wel 1x80 op de RAID controller hangen hoor!
maakt niet uit

je hoeft geen RAID-array te maken

www.kuiphuis.nl

Pagina: 1