Grundig WiFi lampenset met bridge.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hydraxide
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 10-09 00:37
Ik heb hier een tweetal lampen van Grundig met een bridge.
Deze heb ik nooit aan de praat kunnen krijgen en de app ervoor kan ik ook niet meer vinden.

Wie heeft deze lampenset ook en kon het gebruiken?
En nog beter , heeft het te kunnen tweaken dat het te gebruiken is met bijvoorbeeld homeassistant of een andere app.

Voor ik ze openhaal eerst maar de vraag of iemand anders hier al mee bezig geweest is. Zowel positef als negatieve ervaring. :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NPG1tK4dC9U0Hl_66RYa1uErHLo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MnmXxGpMUBQtsyVqAZBIuIOG.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hydraxide
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 10-09 00:37
Ik heb de lamp uitelkaar gehaald en zag op de printplaat in hele kleine lettertjes 'Marlight' gedrukt.

Opgezocht en kwam op een russisch webpagina terecht van een Marlight lampen se. Ziet er absoluut niet hetzelfde uit als de lampen van Grundig (die je kon kopen bij Bazar of in een of andere dumpwinkel).

Vertaalfunctie aangezet en daar werd uitgelegd hoe die lampen gelinkt kon worden met de bridge.

Op apkcombo.com de originele Grundig app kunnen halen (op google play is het weg). Zoek met 'com.grundig.bulb' en dan heb je die app.

Geinstalleerd, en bridge toegevoed en het uitleg van die russische pagina voor het linken gevolgd.
Dat is : -> lamp aan , en meteen in de app de aan uit knopje aan tikken.

Hij doet het ! :)
:D