Ik heb een computer die ik als ESXi server gebruik en deze loopt met regelmaat (varieert van 1 uur online tot 3 dagen online) vast. Dan kan ik het scherm inschakelen en zie ik dat hij op het standaard ESXi scherm staat, maar hij reageert niet op mijn toetsenbord invoer.
...
- ASRock DeskMini 110
- i3 processor
- 2x 16GB geheugen
- 1x SSD M2 (data opslag ESXi server)
- 1x 64GB USB Scandisk (ESXi applicatie)
...
Ik heb al verschillende dingen probeerd maar zonder geluk:
- Memtest86 gedraad, geen problemen
- CPU-G en stress-ng gedraaid maar geen problemen
- GtkStressTesting gedraaid maar geen problemen
- BIOS een dag open laten staan, maar zonder vast te lopen
- Computer verplaatst naar een andere ruimte (netwerk aansluiting, stroomaansluiting, scherm)
- Installatie van ESXi geprobeerd op een andere USB te zetten maar ook dat liep vast
- ESXi zelf op de USB al 3x geherinstalleerd en ook systeem gedraaid zonder de VM's (eerst v7 daarna v8)
- 1 geheugen module verwijderd en 1 laten zitten, na 1.5 dag weer een systeem dat hing
- 1 geheugen module verwijderd en de andere teruggezet + koelpasta CPU vervangen maar naar 2u hing het systeem weer
...
Ik raak door mijn opties heen, iemand een idee?
...
- ASRock DeskMini 110
- i3 processor
- 2x 16GB geheugen
- 1x SSD M2 (data opslag ESXi server)
- 1x 64GB USB Scandisk (ESXi applicatie)
...
Ik heb al verschillende dingen probeerd maar zonder geluk:
- Memtest86 gedraad, geen problemen
- CPU-G en stress-ng gedraaid maar geen problemen
- GtkStressTesting gedraaid maar geen problemen
- BIOS een dag open laten staan, maar zonder vast te lopen
- Computer verplaatst naar een andere ruimte (netwerk aansluiting, stroomaansluiting, scherm)
- Installatie van ESXi geprobeerd op een andere USB te zetten maar ook dat liep vast
- ESXi zelf op de USB al 3x geherinstalleerd en ook systeem gedraaid zonder de VM's (eerst v7 daarna v8)
- 1 geheugen module verwijderd en 1 laten zitten, na 1.5 dag weer een systeem dat hing
- 1 geheugen module verwijderd en de andere teruggezet + koelpasta CPU vervangen maar naar 2u hing het systeem weer
...
Ik raak door mijn opties heen, iemand een idee?