Graag had ik wat feedback/bevestiging ontvangen ivm een nieuwe pc build. Alvast bedankt voor alle input!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming op 1440p, voor deze prijs mag het wel tegen de ultra settings gaan aanleunen. In de toekomst schaf ik mogelijks een 4k monitor aan. Hier en daar eens een stream voor vrienden maar niets extreem demanding.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is momenteel 2000. Er zit wat rek op maar ook niet meer dan nodig
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm + randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vermoed dat mijn lijst al redelijk volledig is. Ik ben ook van plan nog een aantal Arctic case fans te bestellen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, graag positief gereviewde artikelen.
Ga je overklokken?
Mogelijks in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?[i]
Voornamelijk een of meerdere paar ogen om even te checken dat ik geen flaters in mijn winkelmandje heb liggen.
Nogmaals dank voor alle feedback alvast!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming op 1440p, voor deze prijs mag het wel tegen de ultra settings gaan aanleunen. In de toekomst schaf ik mogelijks een 4k monitor aan. Hier en daar eens een stream voor vrienden maar niets extreem demanding.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is momenteel 2000. Er zit wat rek op maar ook niet meer dan nodig
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm + randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vermoed dat mijn lijst al redelijk volledig is. Ik ben ook van plan nog een aantal Arctic case fans te bestellen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, graag positief gereviewde artikelen.
Ga je overklokken?
Mogelijks in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?[i]
Voornamelijk een of meerdere paar ogen om even te checken dat ik geen flaters in mijn winkelmandje heb liggen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-13600KF Boxed | € 387,95 | € 387,95 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 (rev. 1.0) | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G (rev. 2.0, LHR) | € 879,- | € 879,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 109,31 | € 109,31 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 Rev. B | € 59,89 | € 59,89 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF436C16RB1K2/32 | € 132,19 | € 132,19 |
| 1 | Voedingen | MSI MPG A850GF | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 94,51 | € 94,51 |
| Totaal | € 1.986,85 | |||
Nogmaals dank voor alle feedback alvast!
:strip_exif()/f/image/rKvN35Df5oyp6Pb0IcxbsiIr.jpg?f=fotoalbum_large)