Mijn vraag:
Hallo allemaal, zou iemand me kunnen helpen?
Als ik mijn desktop computer opstart dan blijft deze hangen op onderstaand scherm met het moederbord logo getoond en alle toetsenbord knoppen om in de Bios te komen, m’n boot menu en system information.:strip_exif()/f/image/M9ILcONaSjbU9aBsnWLdQwsg.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar hij gaat dus niet verder naar Windows, dit is ontstaan omdat ik voor een kennis haar oudere hdd hardeschijf gecloned heb naar een SSD schijf en ik dat via mijn desktop pc heb gedaan. Na het clonen mijn pc afgesloten, schijf eruit gehaald en werkt perfect op haar computer.
Maar na opnieuw opstarten van mijn pc, boot die niet meer door naar Windows. Mijn toetsenbord/muis werkt ook niet meer waardoor ik ook niet o.a. in de BIOS kan komen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik heb een moederbord van Gigabyte met modelnummer: GA-F2A88X-D3H
Verder gebruik ik een Sandisk SSD Plus 240GB
:strip_exif()/f/image/ZCSvgEKQIs9ZECANrG4AmBp5.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
SSD eruit gehaald en met een sata naar usb kabel aangesloten op mijn laptop, dan zie ik dat de data nog intact is zover ik kan zien en mijn documenten op de schijf staan.
Weet iemand wat het mogelijke probleem is en wat daar de mogelijke oplossing bij is? Alvast heel erg bedankt voor je tijd, mijn dank is groot.
Hallo allemaal, zou iemand me kunnen helpen?
Als ik mijn desktop computer opstart dan blijft deze hangen op onderstaand scherm met het moederbord logo getoond en alle toetsenbord knoppen om in de Bios te komen, m’n boot menu en system information.
:strip_exif()/f/image/M9ILcONaSjbU9aBsnWLdQwsg.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar hij gaat dus niet verder naar Windows, dit is ontstaan omdat ik voor een kennis haar oudere hdd hardeschijf gecloned heb naar een SSD schijf en ik dat via mijn desktop pc heb gedaan. Na het clonen mijn pc afgesloten, schijf eruit gehaald en werkt perfect op haar computer.
Maar na opnieuw opstarten van mijn pc, boot die niet meer door naar Windows. Mijn toetsenbord/muis werkt ook niet meer waardoor ik ook niet o.a. in de BIOS kan komen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik heb een moederbord van Gigabyte met modelnummer: GA-F2A88X-D3H
Verder gebruik ik een Sandisk SSD Plus 240GB
:strip_exif()/f/image/ZCSvgEKQIs9ZECANrG4AmBp5.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
SSD eruit gehaald en met een sata naar usb kabel aangesloten op mijn laptop, dan zie ik dat de data nog intact is zover ik kan zien en mijn documenten op de schijf staan.
Weet iemand wat het mogelijke probleem is en wat daar de mogelijke oplossing bij is? Alvast heel erg bedankt voor je tijd, mijn dank is groot.