Een vriend zijn systeem is vorige week defect geraakt, was een oud AM3+ beestje dus op zich zat het er een keer aan te komen. Maar mij is gevraagd of ik hem kon helpen met een nieuwe _budget_ systeem in elkaar te zetten, maar goed ik zit niet echt in dat segment dus vandaar dat ik jullie inschakel om te helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk browsen maar hij is ook fan van CIV VI en Just Cause 3 (1080P)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Meer dan 250,- euro zal het niet moeten worden. Minder is beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
uitvoering: Corsair Builder CX500
uitvoering: EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0
SSD + HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet zo niet wat voor CPU er in de oude AM3+ moederbord zat (zal geen top of the line zijn geweest), maar de vraag die ik heb is dit een beetje een okay systeem. De eisen van mijn vriend zijn absoluut niet hoog, maar als dit systeem gewoon niet voor zijn gebruik is dan hoor ik het graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk browsen maar hij is ook fan van CIV VI en Just Cause 3 (1080P)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Meer dan 250,- euro zal het niet moeten worden. Minder is beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
uitvoering: Corsair Builder CX500
uitvoering: EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0
SSD + HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i3-10100F Boxed | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Moederborden | ASRock H510M-HVS | € 64,13 | € 64,13 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Value F4-2666C19S-8GNT | € 24,90 | € 24,90 |
| Totaal | € 170,98 | |||
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet zo niet wat voor CPU er in de oude AM3+ moederbord zat (zal geen top of the line zijn geweest), maar de vraag die ik heb is dit een beetje een okay systeem. De eisen van mijn vriend zijn absoluut niet hoog, maar als dit systeem gewoon niet voor zijn gebruik is dan hoor ik het graag.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps