Op woensdag 29 augustus 2001 15:29 schreef hezik het volgende:
Dat concurrentie-verhaaltje is imo onzin, je mag je altijd vrij vestigen ergens niemand die je tegenhoudt.
10 computerwinkels in 1 straat kan best in NL, alleen zal dan altijd de goedkoopste overblijven en de rest failliet gaan. Ooons bent zunig

Die fucking handelswet bestaat, de gemeente of stad moet het aantal winkels beperken.
Mijn ouders zijn door die wet van Nederland naar België geverhuisd, in België kan je een restaurant openen als je het woord restaurant kan schrijven, dus veel chinezen in onze buurt, elke straat in mijn buurt heeft een eigen chinees.
In Nederland is dat gelimiteert.
Dat fraggen, de concurrende restauranten sturen valse klanten die zeer veel bestellen en niets afhalen, dus keuken voor half uur bezet en de andere klanten zijn niet geduldig. Dus NEXT restaurant.
Nergens in Europa heb ik zoveel computerboeren gezien als in België. Als ik alle compjoeterboeren wilt vergelijken, moet ik spreadsheets van MegaByten groot maken. Zelfs in elke dorp in boeren buiten (platteland) hebben compjoeterboeren.
Er zijn zelfs compjoeterboeren die een eigen online-tv-zender in samenwerking met echte tv-zenders hebben. channelE van Format c: meest illegale compjoeterboer, die boer smeet vroeger op beurzen met gratis muisen, M$ keyboards en spindles cdr. Publiek had er niets op tegen dat ze headshots krijgen van de boer. 5de illegale garage moest leeg geraken, de 4 andere waren toen al in beslag genomen.
VOBIS HAS BEEN TERMINATED BY REAL BELGIANS.
Wanneer gaat die Vobis in Nederland ook failliet?