Wat is de beste computer webwinkel ?

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13724

Topicstarter
Wie heb een mening ? Ik wil een nieuwe pc kopen en wil graag op internet een pc bij elkaar zoeken bij 1 webwinkel. Wat is de beste/meest uitgebreide ? Wie heeft een goeie tip ? Informatique, memo of toch anderen ?

Alvast bedankt voor de response !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Kijk gewoon in de Shop Survey. Meningen zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27744

De beste ervaringen heb ik met MyCom en Dunnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 13:54

Vidra

Vragen?

Zie idd de Shop Survey..

Maar o.a. Norrod Computers, Space-Promotion, Exile etc

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-05 15:16

Mary Wana

keyboard nut

www.exile.nl !!!!!!!!!

supersevice

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 00:23
Gistron en AAArde vind ik zelf wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
vind giston heel goed, wegens zeer positieve ervaingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik vind Eynstein wel een goeie winkel. Replies op mail kreeg ik binnen een paar uur en de hardware wordt gewoon snel geleverd (binnen 3 dagen meestal). Prijzen zijn ook redelijk, misschien op sommige punten niet het goedkoopst, maar ze hebben iig goede service.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

gistron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 16:57
xeonon is ook niet verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

ik heb met MyCom hele goeie ervaring...maar dat kan verschillen per persoon

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
online heb ik goede ervaringen met gistron en informatique, maar het meeste koop ik gewoon bij norrod in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19973

norrod heb ik slechte ervaringen mee.
Gistron is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 16:07
gistron roeleert :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:56
Comptechworld is ook leuk, zeker als ze binnenkort hun siteprijzen aan hun interne db gekoppeld hebben ;)

Maar het verschilt idd per persoon, omdat je meestal met één winkel een goeie ervaring hebt en er dus blijft kopen. Ik denk dat er tussen de goeden weinig verschillen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Graficall staat niet in de Shop Survey, maar de prijzen zijn vaak erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 22:07
informatique vind ik toch het beste.

als iets verrot is doen ze helemaal niet moeilijk en ruilen het gelijk om. verder hebben ze een appart gebouw waar hun technische dienst zit die (als het rustig is) gratis je pc laten testen als het stuk is. als ie gefixt is kan je aan de balie zelf je pc testen of ie het weer doet. monitor n zo hebben ze daar.

prijzen vallen ook best wel mee al kan je wel goedkoper krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32901

Absoluut EXILE!!!! Dat is echt een top webshop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

Op dinsdag 28 augustus 2001 21:41 schreef HlpDsK het volgende:
Graficall staat niet in de Shop Survey, maar de prijzen zijn vaak erg lekker.
Die hebben ook wel een oerlelijke site :) ... maar indeed de prijzen zijn daar zeer concurrerend... ze staan ook te stunten op de grotere beurzen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13308

Als je een hele PC wilt van één winkel, zou ik dat NOOIT via het internet doen. Zoek een winkel in de buurt die goed bekend staat, laat hun het systeem leveren en testen en garanderen. En als er wat is ga je er gewoon mee terug.

Waarschijnlijk kom je nog goedkoper uit ook zo.
Laat ze voor hun geld WERKEN, die luie donders..!!
:P

Maar zo voor de vuist weg, Mycom en Informatique zijn de bekendste, grootste, en houden zich al jaren staande met die goede naam.

Da'moetoch een redenhebbenniet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 05:40

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op woensdag 29 augustus 2001 00:55 schreef Hooi het volgende:
Als je een hele PC wilt van één winkel, zou ik dat NOOIT via het internet doen. Zoek een winkel in de buurt die goed bekend staat, laat hun het systeem leveren en testen en garanderen. En als er wat is ga je er gewoon mee terug.
Je wou toch niet naar Vobis gaan hè? Dan breng je je Tweakers-lidmaatschap ten schande! >:)
Waarschijnlijk kom je nog goedkoper uit ook zo.
Laat ze voor hun geld WERKEN, die luie donders..!!
:P

Maar zo voor de vuist weg, Mycom en Informatique zijn de bekendste, grootste, en houden zich al jaren staande met die goede naam.

Da'moetoch een redenhebbenniet ??
Jah...Goedkoop!! (In vergelijking met Vobis zeker!)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Waar ik van baal is dat je niet 1 winkel heb waar je al je tweaking spul kan kopen :( Ik heb nodig:

60mm - 80mm fan verloopstuk
rounded ATA100 kabel
rounden FDD kabel
Thermaltake DDR geheugen koeling
80mm Fan 3pins (Sunon of Papst)

de 1 heeft dit en de ander dat... maar niemand alles ?

volgens mij zou een goede tweak/oc shop goud verdienen >:)

enne oc-shop heeft ook niet alles!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4053

XENON!

www.xenon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-11-2022
na lang zoeken en veel ervaringen rijker ben ik tot de conclusie gekomen dat ik gistron toch wel een errug goeie en vooral goedkope shop vind.

keb er al veel gekocht en nooit een probleem gehad.

er zijn wel meer shops die goed zijn maar veel goedkoper dan gistron bestaat zowat niet.

als je geen zin hebt om dingen terug te sturen als ze evt kapot gaan dan moet je maar naar een locale winkel op zoek gaan, maar dat is meestal een stuk duurder...
alles heeft zijn prijs ;)

een paar kan ik je regelrecht afraden en dat zijn:
vobis ,funtronics en dat soort winkels

die hebben geen verstand van zaken,
proberen je allemaal overbodige, dure, merkloze rotzooi aan te praten zoals video kaarten met 64 mb omdat je dan beter met office kan werken....:D

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Zoek van tevoren goed uit wat je PRECIES in je systeem wilt hebben en zoek dan een winkel in de buurt die can concurreren qua prijs en service. Als ik een compleet systeem zou bestellen (dus door hen in elkaar gezet) zou ik een winkel in de buurt uitkiezen. Is gewoon veel makkelijker om even langs te gaan en je bent je PC waarschijnlijk korter kwijt. Plus je kan ze face 2 face aanspreken, ik vind dat altijd erg fijn...

Online winkels bestellen heb ik erg goede ervaringen met Gistron en Norrod.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32835

NORROD NORROD NORROD NORROD.nl

levertijd 4 day
cheap YES
Service YES and quick
one day response.
webshop Yes

Hij's de best tenzij er eentje is die nog goedkoper is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10-2022
Ik heb uitstekende ervaringen met Informatique. Ik heb er nu al 4 complete PCs gekocht en stuk voor stuk zijn ze keurig verzorgd en van uitstekende kwaliteit. Ik heb 1 maal een kapotte DVD-speler gehad (in een compu die werd bezorgd) en daar krijg ik gelijk zonder gedoe een andere voor.

De prijzen liggen misschien iets hoger dan bij de echte dozen-stouwers, maar daar krijg je zeker iets voor terug!

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

ik ben altijd een voorstander geweest van een winkel. face 2 face is idd makkelijker.. Ik heb persoonlijk goede ervaringen met Maxilla in rotterdam. (www.maxilla.nl)

zeker als je een complete pc gaat kopen vind ik een winkel toch makkelijker dan een webshop..

Voor enkele onderdelen (die niet super prijzig zijn) is een webshop wel heel makkelijk..

Ik doe dat meestal bij JMS.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13308

Op woensdag 29 augustus 2001 01:00 schreef laupro het volgende:

[..]

Je wou toch niet naar Vobis gaan hè? Dan breng je je Tweakers-lidmaatschap ten schande! >:)
[..]

Jah...Goedkoop!! (In vergelijking met Vobis zeker!)
Jezus kerel, zit jij altijd zo slap te zwammen ????
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op woensdag 29 augustus 2001 03:23 schreef Hooi het volgende:

Jezus kerel, zit jij altijd zo slap te zwammen ????
|:(
Uhm... wat betreft de kwaliteit van Vobis heeft hij natuurlijk wel gelijk. Kijk eens op hun site. Daar staat op dit moment de prachtige combinatie van een Intel P4 2Ghz en een GeForce 2 MX |:( . Dan voel je je als onwetende koper toch best genaaid lijkt me. Bovendien zit er geen DVD drive in en is de geluidskaart ook niet echt geweldig ('3D Geluid', zonder merk). Dat ding verkopen ze dan nog onder de naam 'X-treme'.

Verder verkopen ze nog steeds ijskoud PC's met 64MB mem...

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23081

Vobis blijft sucken, als Belg begrijp ik niet waarom dat nog kan bestaan, bij ons in Antwerpen is Vobis al een maand nadat die geopend is, failliet, wij kicken de low-quality en suckers.

Je moet ook verstaan dat bij mij 10 computerwinkels in mijn straat staat, concurrentie.

In Nederland kan dat niet, er is een anti-concurrentie-wet, limieten op aantal winkels in een stad.

In België mag een computerboer worden als je het woord COMPUTER kan schrijven. Dan mçoet je de winkels in je straat met lage prijzen fraggen.

De grote surviver is PCDIRECT.BE een prachtwinkel, cheap voor Belgen (Nederland is goedkoper), goede service, private computerbeurzen met promoties en optredens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-05 05:19

wouterve

Swinger of States

Zelf heb ik bijzonder goede ervaringen met Informatique. Snelle en correcte afhandeling, en levering vindt meestal binnen een paar dagen plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11924

Informatique :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Laatst online: 09-05 14:27

Soullie

Planeshift

informatique... goeie service.. en de prijs is niet te duur voor betrouwbaarheid en snelle levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31259

Op woensdag 29 augustus 2001 13:13 schreef algabra het volgende:
Vobis blijft sucken, als Belg begrijp ik niet waarom dat nog kan bestaan, bij ons in Antwerpen is Vobis al een maand nadat die geopend is, failliet, wij kicken de low-quality en suckers.

Je moet ook verstaan dat bij mij 10 computerwinkels in mijn straat staat, concurrentie.

In Nederland kan dat niet, er is een anti-concurrentie-wet, limieten op aantal winkels in een stad.

In België mag een computerboer worden als je het woord COMPUTER kan schrijven. Dan mçoet je de winkels in je straat met lage prijzen fraggen.

De grote surviver is PCDIRECT.BE een prachtwinkel, cheap voor Belgen (Nederland is goedkoper), goede service, private computerbeurzen met promoties en optredens.
je vergeet er wel bij te zeggen dat de kerel die PCdirect runt ne mega-onbeschoften boer is.
Kan me geen reet schelen of ie goedkoop is o niet, maar mijn geld krijgt hij niet meer, een serieus pak slaag op z'n oog daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 10-05 12:16

TheVMaster

Moderator WOS
Online heb ik met Gistron heel goede ervaring..binnen 2 dagen geleverd, keurige terugstuur-formulieren e.d. (indien defect..)

Ik kom ook geregeld bij NORROD in de winkel....maar ik hoor daar toch wat mindere berichten over de laatste tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25556

Graficall: Zoek eens op 'Theo van Dissel' bij www.deja.com.

Dat is de directeur, beoordeel zelf of je van zo'n persoon een computer wilt kopen.

Wat betreft goede winkels, ik heb goede ervaringen met zowel informatique als met norrod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op woensdag 29 augustus 2001 13:13 schreef algabra het volgende:
..

..
mmm dus als ik het goed begrijpt komt het door de wet dat er zoveel mensen worden afgezet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25556

Dat concurrentie-verhaaltje is imo onzin, je mag je altijd vrij vestigen ergens niemand die je tegenhoudt.

10 computerwinkels in 1 straat kan best in NL, alleen zal dan altijd de goedkoopste overblijven en de rest failliet gaan. Ooons bent zunig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gistron defenitely!
Erg kewle service, en keiharde prijzen.
En als je eenmaal vaker besteld hebt en een direct email adres hebt van een medewerker, dan krijg je helemaal alles voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-05 00:28

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Ik heb mijn componenten bij verschillende leverancier gehaald.
Kast, voeding, casefans Tweakshop.nl
Moederbord, processor, geheugen, diskette station Winkelman.nl
Grafische kaart, monitor exile.nl
Geluidskaart, speakers gistron.com
Harddisk Beat-it.nl

Met alle winkels goede ervaring gehad. Leveringen binnen 2 dagen. Tweakshop levert zelfs binnen 1 dag. E-mail bij hun is ook binnen 1 dag. Tweakshop is de beste online winkel, alleen hebben geen groot product aanbod. Zij houden zich alleen bezig met kasten e.d.
Bij Gistron kreeg ik Duitse drivers voor mijn geluidskaart. Dit terwijl ik toch had gevraagt of het een NL versie was. Stuur dan in ieder geval een Engelse versie.
Ik zou wel, ongeacht welke winkel, effe bellen of mailen of ze het spul op voorraad hebben

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Laatst online: 09-05 15:16

Mary Wana

keyboard nut

Op dinsdag 28 augustus 2001 21:51 schreef ExplosionONLINE het volgende:
Absoluut EXILE!!!! Dat is echt een top webshop!!
dude jij bent koel , EXILE is my favoshop!!!!

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik vind gistron een hele goede winkel.
Heel snel met leveren, netjes afgeleverd.

Maar ik heb wel gehoord dat als je belt dat je ze moeilijk kan bereiken.
Maar goed als je goedkoop wil moet je gistron nemen :)

www.gistron.com is de site.
www.gistron.nl wat ze er van vinden check het maar eens.

Suc6 met kopen

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Laatst online: 08-05 17:55

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

NoRRoD computers vet goeie zaak, leveren goed spul af, voor een mooie prijs. Koop er al jaren met plezier, en ze niet moeilijk over omruilen etc. Ze geven je daar ook korting, als je student bent in Leeuwarden alsop een school zit waar ze 'vriendjes':) mee zijn. NoRRoD :9~ gewoon!

Die site mag alleen wel es op een betere server staan, die KPN-hosting die ze gebruiken, zuigt echt aan alle kanten.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-05 15:51
Klopt alles wat er op deze site staat?? :? :?

http://www.gistron.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26830

Ik heb hele goede ervaringen met Comptechworld en Computerland/Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

met Eynstein (http://www.eynstein.nl dûh) heb ik goede ervaringen gehad, ik heb er een netwerk UTP-HUP besteld met kabel en zonder problemen onder remboers enkele dagen later in huis gehad! B-)

Anoniem: 32223

Voor een online store heb ik te weinig geduld. doe mij maar een normale shop !! Wachten op hardware .... niks voor mij.

Op woensdag 29 augustus 2001 13:52 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

je vergeet er wel bij te zeggen dat de kerel die PCdirect runt ne mega-onbeschoften boer is.
Kan me geen reet schelen of ie goedkoop is o niet, maar mijn geld krijgt hij niet meer, een serieus pak slaag op z'n oog daarentegen...
Een ding, ze kunnen niet goed hardware behandelen, ik kreeg mijn TBird 800 in een plastic zakje. Zonder andere pootjesbescherming.

• MagicTempest
  • Laatst online: 09-05 15:27

MagicTempest

Fly pig!

Ik ga denk ik toch maar naar Gistron. Lekker goedkoop, snel. En bovendien was het 1 van de weinige winkels waar ze de abit kg7 hadden :)

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Op woensdag 29 augustus 2001 15:29 schreef hezik het volgende:
Dat concurrentie-verhaaltje is imo onzin, je mag je altijd vrij vestigen ergens niemand die je tegenhoudt.

10 computerwinkels in 1 straat kan best in NL, alleen zal dan altijd de goedkoopste overblijven en de rest failliet gaan. Ooons bent zunig :)
Die fucking handelswet bestaat, de gemeente of stad moet het aantal winkels beperken.

Mijn ouders zijn door die wet van Nederland naar België geverhuisd, in België kan je een restaurant openen als je het woord restaurant kan schrijven, dus veel chinezen in onze buurt, elke straat in mijn buurt heeft een eigen chinees.

In Nederland is dat gelimiteert.

Dat fraggen, de concurrende restauranten sturen valse klanten die zeer veel bestellen en niets afhalen, dus keuken voor half uur bezet en de andere klanten zijn niet geduldig. Dus NEXT restaurant.

Nergens in Europa heb ik zoveel computerboeren gezien als in België. Als ik alle compjoeterboeren wilt vergelijken, moet ik spreadsheets van MegaByten groot maken. Zelfs in elke dorp in boeren buiten (platteland) hebben compjoeterboeren.

Er zijn zelfs compjoeterboeren die een eigen online-tv-zender in samenwerking met echte tv-zenders hebben. channelE van Format c: meest illegale compjoeterboer, die boer smeet vroeger op beurzen met gratis muisen, M$ keyboards en spindles cdr. Publiek had er niets op tegen dat ze headshots krijgen van de boer. 5de illegale garage moest leeg geraken, de 4 andere waren toen al in beslag genomen.

VOBIS HAS BEEN TERMINATED BY REAL BELGIANS.
Wanneer gaat die Vobis in Nederland ook failliet?

Anoniem: 26473

Ik heb net besteld bij MyCom.
Exile vond ik niet zo qua webshop, te weinig keus.
Daarentegen zijn ze niet zo duur...
Alternate heeft ruime keus maar is wat duurder, en
MyCom zit er wat tussenin... :)

Vette flash-site trouwens by MyCom... 8-)

Anoniem: 9585

Op dinsdag 28 augustus 2001 20:33 schreef noodweer1 het volgende:
Wat is de beste/meest uitgebreide ? Wie heeft een goeie tip ? Informatique, memo of toch anderen ?
Alvast bedankt voor de response !
Persoonlijk ga ik voor informatique. Zo'n beetje 95% van wat
hier staat en nieuw aangeschaft is, komt bij informatique vandaan.
Ik woon dan wel in Den helder maar met een webwinkel en 9,50 verzendkosten (onder rembours) is dat natuurlijk geen probleem.

Anoniem: 16225

Niet bij EuroPC kopen, gvd al drie weken aant wachten op een HP officjet :( kutzaak. :r .

Anoniem: 23679

Op donderdag 30 augustus 2001 10:24 schreef een_naam het volgende:
Niet bij EuroPC kopen, gvd al drie weken aant wachten op een HP officjet :( kutzaak. :r .
Mmmm ik had het volgende besteld :

-128 Mb 133 mhz ram
-2 Dynalink ISDN Adapters
-Logitech webcam

En ik had het binnen 2 dagen in huis :)

Maar ik vind Informatique de beste winkel want op hun website staat te minste wat ze op voorraad hebben en wat niet. Ook is het habdig dat je in hun winkel via een computer je spullen kan bestellen en het binnen 5 min ophalen. Dus niet lang in de rij staan :)

• Tordek
  • Laatst online: 01-11-2023
Ik heb de beste ervaringen met Gistron...

Vandaag besteld ('s morgens), volgende dag thuis (of niet, dan een dag later :) )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-02 10:27
Vobis is echt knudde, mijn vader moest een keer 50 gulden betalen alleen om te horen dat onze HD kapot was!
(duh! dat wisten we al), moesten we ook nog eens een nieuwe kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Informatique, waarom? Gewoon goede garantieafhandeling en dat vind ik heel belangrijk...

Ik had een keer een Terratec Soundsystem DMX gekocht daar, maar Terratec had nogal klote drivers, dus ik vroeg na een jaar (ze hadden nog steeds niet de veel beloofde update) of ik hem mocht ruilen voor een SB Live Platinum, en dat mocht...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1