Lijstje:
G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK 1x € 112,36
Scythe Mugen 5 PCGH Edition 1x € 60,96
be quiet! Straight Power 11 450W 1x € 93,62
ASRock A520M-ITX/ac 1x € 114,09
AMD Ryzen 7 5700G Boxed 1x € 267,37
Subtotaal inclusief kosten € 655,35
[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
basis gamen, photoshop, illustrator, beetje architecture renderen (mag lage quality zijn)
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?
600
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb muis keyboard en monitor
[b]Wat denk je allemaal nodig te hebben?
onboard video en plenty of ram
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
liefst bij een shop gekocht, dat zij het in elkaar zetten (windows lukt me zelf wel)
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
klein, stil, koel, snel, werkgeheugen en optie voor videokaart als ik de loterij win (speel ik niet in mee...)
[b]Ga je overklokken?
de mogelijk bestaat wel, om optimaal gebruik te maken van de integrated gpu
Wat verwacht je van ons?
vooral even zien of iemand rare dingen ziet, of het allemaal fysiek past of dat ik iets raars heb gedaan ofzo. is 450 watt meer dan genoeg voor dit systeem zonder videokaart?
En natuurlijk als je een veel beter alternatief hebt voor t hele pakketjes, is ook fijn om te weten
Thanks!
G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK 1x € 112,36
Scythe Mugen 5 PCGH Edition 1x € 60,96
be quiet! Straight Power 11 450W 1x € 93,62
ASRock A520M-ITX/ac 1x € 114,09
AMD Ryzen 7 5700G Boxed 1x € 267,37
Subtotaal inclusief kosten € 655,35
[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
basis gamen, photoshop, illustrator, beetje architecture renderen (mag lage quality zijn)
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?
600
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb muis keyboard en monitor
[b]Wat denk je allemaal nodig te hebben?
onboard video en plenty of ram
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
liefst bij een shop gekocht, dat zij het in elkaar zetten (windows lukt me zelf wel)
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
klein, stil, koel, snel, werkgeheugen en optie voor videokaart als ik de loterij win (speel ik niet in mee...)
[b]Ga je overklokken?
de mogelijk bestaat wel, om optimaal gebruik te maken van de integrated gpu
Wat verwacht je van ons?
vooral even zien of iemand rare dingen ziet, of het allemaal fysiek past of dat ik iets raars heb gedaan ofzo. is 450 watt meer dan genoeg voor dit systeem zonder videokaart?
En natuurlijk als je een veel beter alternatief hebt voor t hele pakketjes, is ook fijn om te weten
Thanks!