Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
zit de koeler er goed op ?
heb je de standaart koelpasta, of al iets beters ?
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
ik heb de voltage niet verlaagt.Op dinsdag 28 augustus 2001 20:31 schreef Theuno het volgende:
zit de koeler er goed op ?
en ik heb de standaart koelpasta.
als ik andere neem zal dat veel schelen
zit die coolermaster er goed op?
zit er niet teveel pasta tussen? of juist teveel?
ik heb dezelfde koeler en zonder de casefans werd ie 51 stressed
zit er niet teveel pasta tussen? of juist teveel?
ik heb dezelfde koeler en zonder de casefans werd ie 51 stressed
Zoals ik hier wel eens op het forum heb geleze, ken het zijn dat je een brakke CPU heb gekregen... Als hij nog in de garantieperiode is, zal ik hem terugsturen...
Ook al blijft hij zo hoog, weet je in ieder geval dat het niet aan de proc ligt...
Oh BTW, kookpunt AM TB's is 90 graden (Celcius DAH), dus is nog niet zo errug, maar ik zou er wel wat aan doen...
Ook al blijft hij zo hoog, weet je in ieder geval dat het niet aan de proc ligt...
Oh BTW, kookpunt AM TB's is 90 graden (Celcius DAH), dus is nog niet zo errug, maar ik zou er wel wat aan doen...
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
er is hier pas z'n amd cpu test proggie gepost en die zei dat hij goed was.Op dinsdag 28 augustus 2001 20:36 schreef Scyth het volgende:
Zoals ik hier wel eens op het forum heb geleze, ken het zijn dat je een brakke CPU heb gekregen... Als hij nog in de garantieperiode is, zal ik hem terugsturen...
en als ik m'n huis fan er voor zet is hij wel 47 tot 55 graden. en blijft hij niet hangen
vlakje onder koelblok weghalen en koelprut ondersmeren. scheelde bij mij 5 graden.
zijn er geen andere mogelijk heden
Pagina: 1