Thunderbolt 4 extension cable

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick.riethoven
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 19:03
Voor mijn thuiswerkplek maak ik gebruik van de Dell WD22TB4. Ik wil echter makkelijk kunnen wisselen tussen mijn desktop (staat op de grond) en mijn werklaptop. Echter is de kabel vanuit het dock niet lang genoeg en zou er voor zorgen dat ik elke keer onder mijn bureau moet kruipen om hem in te pluggen in mijn PC.

Het idee dat ik had is een Thunderbolt 4 kabel F/M in mijn TB4-poort van mijn pc te pluggen en dan de Female kant boven mijn bureau te monteren. Dan kan ik direct inpluggen in mijn PC. In mijn PC maak ik gebruik van de Gigabyte GC-MAPLE RIDGE.
Nu had ik een kabel gevonden https://www.amazon.com/Co...-Compatible/dp/B09LCJ3RB7. Het probleem dat ik heb is dat wanneer ik de dock inplug dan werkt display wel via de dock maar data niet. Dus mijn muis, toetsenboard, webcam etc. werken niet.

Ik heb zelf al gezocht naar een TB4 F/M kabel maar die kan ik nergens vinden, mijn andere optie was een USB-C F/F adapter te kopen en een TB4 kabel en het zo te proberen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Of kan iemand mij vertellen of een TB4 F/M kabel bestaat of dat de een USB-C F/F adapter manier zou werken?