In December heb ik meegedaan met deze actie. Het reviewen vond ik leuk. En er was ook ruim voldoende tijd om dit uitgebreid te doen. Ook waren de instructies helder en de eerste communicatie verliep vlot en volledig: dit ging voornamelijk over de voorwaarden en de globale planning.
De planning echter van de koerier leek wel erg ad hoc te gebeuren. Ik werd 2 dagen voor levering opeens gecontacteerd dat de televisie werd geleverd. En bij terugleveren ook een telefoontje of ze hem de zelfde dag nog even op konden komen halen. Het was handiger geweest als ze dit wat eerder hadden gecommuniceerd, want in de periode tussen kerst en O&N was het ook behoorlijk aannemelijk dat ik op vakantie zou zijn geweest.
In de voorwaarden stond dat we ook een ‘bedankje’ zouden ontvangen; namelijk een headset. Maar daar heb ik een maand nadat de televisie retour is gegaan nog steeds niks van gezien. Bij navraag werd mij vermeld dat deze ergens vorige week verstuurd zouden worden, maar blijkbaar is dat toch niet gelukt.
Niet dat ik nou heel erg zit te wachten op de headset, maar als mensen hun best doen om een uitgebreide review te schrijven, dan kan je op z’n minst ook even je best doen om dit tijdig op te volgen.