Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldhatez
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-01-2024
Hi,

Ik heb de QN90B gekocht en direct viel me op dat er een soort deuk in het scherm zit. Contact gezocht met de leverancier en ze hebben de TV vervangen. De monteur gaf aan dat dit vaker voorkomt en verder voor geen problemen zorgt. Nu blijkt de nieuwe TV een soortgelijke deuk te hebben, dit is te zien op de foto (wel erg lastig in beeld te brengen, dus hoop dat het duidelijk is)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nfwd8ZEwgEkVlh9Wkl86xLRGBes=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YLH44oOMZAHHCxpgM3Of8hgH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ipOjiHHqlUID9Gix9PJfP30evn0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZrZMVZSBHX82O5V0r0J0MWtY.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn vraag aan jullie: is dit inderdaad normaal? De TV zelf functioneert vooralsnog prima en het is eigenlijk enkel te zien als de TV uit staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldhatez
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-01-2024
Ter verduidelijking: de tv loopt niet volledig recht, want er zit een ‘deuk’ / knik in het midden, te zien in foto 1. Deze knik loopt door tot onder in het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik zou er niet mee akkoord gaan, het moet tegenwoordig allemaal groter sneller beter en vooral goedkoper dat de kwaliteit van eigenlijk zo een beetje alles hard aan het achteruit gaan is de laatste 10 jaar. Gewoon een nieuw exemplaar of gaan voor een ander merk die dat niet heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door magnifor op 25-10-2022 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:43
Zou het ook niet accepteren. Straks is je televisie over een jaar kapot en dan gaan ze drammen dat het scherm niet meer recht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Coldhatez schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:29:
Ter verduidelijking: de tv loopt niet volledig recht, want er zit een ‘deuk’ / knik in het midden, te zien in foto 1. Deze knik loopt door tot onder in het scherm
Is het materiaal van de rand (bezel) bij de deuk / knik ook dunner? Of mis je hier een paar mm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-10 18:56
Dit komt inderdaad relatief veel voor en zal niet voor problemen zorgen. Tv's 'moeten' tegenwoordig zo dun mogelijk zijn, net als de bezel, want dat verkoopt beter. Tel daarbij op dat naargelang het formaat toeneemt er een grotere kans is dat de bezel niet helemaal recht is.

Alle merken hebben hier last van, zowel bij LCD als OLED. Al is het percentage bij Samsung hoger doordat Samsung zich dus richt op een zo dun mogelijke design en daarnaast de algehele bouwkwaliteit lager is dan bijv. bij Sony/ Panasonic.

Wanneer je er geen goed gevoel bij hebt is de beste oplossing om naar een andere merk te kijken, nogmaals omruilen zal geen zin hebben.
Pagina: 1