6 keer Lenovo laptops retour moeten sturen!!

Pagina: 1
Acties:
  • 569 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNavras
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 25-10-2022
De afgelopen maand heb ik 4 keer een Lenovo laptop retour moeten sturen na aankoop bij coolblue. 3 Legion 5's met telkens een dode pixel, een 4de Legion 5 met een zeer irritante coil whine en eerder dit jaar 2 keer een Lenovo Yoga 7i omdat er telkens stof achter het scherm zat.

Heb ik 6 keer pech gehad of is er iets aan de hand met de kwaliteitscontrole bij Lenovo? Alle laptops waren nieuw en de doos verzegeld. Sommige mensen zeggen: een dode pixel moet je er maar bij nemen, dus dat was ik ook al van plan, tot ik in plaats van mijn 5de Legion een Medion Erazer P15 met betere specificaties en 500 euro goedkoper te koop zag staan. De gok genomen en tot mijn grote verrassing geen enkele dode pixel of eender welk probleem dan ook.

Ik moest het even kwijt. Nog mensen slechte ervaringen bij de aankoop van een Lenovo?

[ Voor 3% gewijzigd door MrNavras op 25-10-2022 13:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SVMartin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik hoor dat je het even kwijt moet :)

Vorige werkgever (tot augustus) 60 nieuwe thinkbooks, allemaal zonder problemen.

Nieuwe werkgever, 1 Thinkpad, kwijtgeraakt door UPS in Utrecht. Gratis een nieuwe opgestuurd gekregen, perfect dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Zelfde hier. Ik heb inmiddels een leuke verzameling Thinkpads, werken allemaal nog zonder problemen. Ik heb er twee die al wel oud zijn en daardoor scherm connectie problemen hebben, maar wat kun je verwachten van laptops die meer dan 10 jaar oud zijn. Doen nog goed werk als servertjes.

Serviceability is ook fijn. Voor de meeste dingen die stuk gaan zijn wel field replacable units te vinden. Soms wel zoeken, maar als je ze hebt dan is het goed zelf te fixen.
Toegegeven, van nieuwe laptops mag je iets meer verwachten en een Ideapad van mijn vrowu vertoond af en toe ook kuren, maar mijn ervaring is, dat je met Thinkpads geen buil knt vallen. Kost wel wat...

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit hoort in een review thuis. Niet in een topic.

Dit topic is gesloten.