Neostrada account suspended

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digidi100
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 16:30
Samen met 2 vrienden maak ik voor de hobby mobiele games. Hiervoor hebben wij een webhostingpakket bij Neostrada. Sinds gisteravond ligt de website, database en email eruit. Als ik de website probeer te bereiken, krijg ik een foutmelding dat ons account suspended is. Als ik probeer in te loggen op cpanel, krijg ik "login invalid" terug. Ik heb mijn mailbox gecheckt en ik heb geen mail ontvangen over een blokkade. Ook op Neostrada.nl lijkt alles in orde te zijn. We hebben een support ticket gemaakt op Neostrada en op het moederbedrijf Total Webhosting Solutions, maar geen reactie. Ik heb beide bedrijven proberen te bellen, maar zonder resultaat (nummer niet in gebruik en bij de ander leveren ze geen support aan de telefoon).

Heeft er iemand dezelfde ervaring gehad en tips wat ik nog meer kan proberen?

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVX73
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:17
Je kan fysiek bij ze langsgaan.

Verder heb je weinig opties over als het doel is om het domein weet in de lucht te krijgen bij Neostrada.

Andere optie is site, database en e-mail elders onderbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:14
Ze hebben een web chat en anders per e-mail. Ze reageren wel snel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digidi100
@DVX73 Helaas is Lelystad niet om de hoek voor mij. We hebben gelukkig een backup van alle files, maar niet van de database. Stom van ons natuurlijk.

@com2,1ghz De web chat is tijdelijk niet beschikbaar staat er. Ik hoop dat ze snel reageren. Als ik een beetje rond google, lees ik veel verhalen dat er niet tot laat gereageerd wordt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basz85
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-03 11:32
Gelukkig dat je back-up van alle files hebt, behalve de database. Dat is natuurlijk jammer. Hoop dat je snel weer toegang hebt tot jullie account

Qua reactiesnelheid op e-mail/verzoeken kan enorm verschillen en ligt ook maar net aan wie je ticket behandeld. TWS zal nooit klanten helpen met support. De chat is sinds 2020 "tijdelijk" niet beschikbaar.
Kwestie van afwachten en over drie dagen weer op de huidige ticket reageren en onder de aandacht brengen bij support afdeling is mijn tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digidi100
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb een bericht gekregen van Neostrada en ze hebben mijn account gedeblokkeerd. De oorzaak ligt waarschijnlijk bij te veel processen die tegelijk draaiden en het limiet hebben behaald, maar zou geen suspend moeten veroorzaken. Hij zei dat dit een "pech" gevalletje is.
Pagina: 1