Goedemorgen,
Ik heb recent een nieuw, oud, huis gekocht. De badkamer was erg mooi wit maar nu begint er vrij snel schimmel te ontstaan.
De mechanische ventilatie was erg vies en deze is zo goed mogelijk schoon gemaakt. Echter als ik mijn hand er bij houd voel ik nog steeds vrij weinig echter weet ik ook niet hoe een goed werkende ventilatie aanvoelt.
Ik wilde het type opzoeken om te kijken of ik deze ook harder kan zetten maar helaas zie ik geen naam of type nummer staan.
Op de twee foto’s zie ik wel een schroef om de ventilator langer aan te laten, wat ik met die andere schroef(plat) kan doen is mij niet helemaal duidelijk.
De aanvoer van lucht is goed, groot rooster in de deur. De badkamer heeft geen ramen
Mijn vraag is eigenlijk wat al mijn mogelijkheden zijn..
-kan deze toch harder maar kijk ik eroverheen?
-kan de buis vies zijn en hoeveel maakt dit uit?
-moet ik gewoon een nieuwe aanschaffen?
-herkent iemand het type?
-moet ik hem langer laten draaien en is de kracht dan minder belangrijk?
Alvast bedank!
Groet Louk:strip_exif()/f/image/jys4cuRcuBv6wS15fdKhEKNl.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb recent een nieuw, oud, huis gekocht. De badkamer was erg mooi wit maar nu begint er vrij snel schimmel te ontstaan.
De mechanische ventilatie was erg vies en deze is zo goed mogelijk schoon gemaakt. Echter als ik mijn hand er bij houd voel ik nog steeds vrij weinig echter weet ik ook niet hoe een goed werkende ventilatie aanvoelt.
Ik wilde het type opzoeken om te kijken of ik deze ook harder kan zetten maar helaas zie ik geen naam of type nummer staan.
Op de twee foto’s zie ik wel een schroef om de ventilator langer aan te laten, wat ik met die andere schroef(plat) kan doen is mij niet helemaal duidelijk.
De aanvoer van lucht is goed, groot rooster in de deur. De badkamer heeft geen ramen
Mijn vraag is eigenlijk wat al mijn mogelijkheden zijn..
-kan deze toch harder maar kijk ik eroverheen?
-kan de buis vies zijn en hoeveel maakt dit uit?
-moet ik gewoon een nieuwe aanschaffen?
-herkent iemand het type?
-moet ik hem langer laten draaien en is de kracht dan minder belangrijk?
Alvast bedank!
Groet Louk
:strip_exif()/f/image/jys4cuRcuBv6wS15fdKhEKNl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YfHnRBH4iGwK4EAIrPOVZdtO.jpg?f=fotoalbum_large)