Ik heb een mooie lamp gekocht, de Foscarini Spokes 3.
Volgens de specs zou hij dimbaar moeten zijn.
/f/image/FTXIMMxX5Nm330iw0Q6DQZVa.png?f=fotoalbum_large)
Echter, hij wil niet dimmen. Hij knippert alleen maar. Als ik de dimmer echter op ¾ zet dan brandt ie wel. Ik gebruik deze inbouwdimmer van Busch & Jäger. Ja, die is geschikt voor LED. Er zit een stelschroefje op, ik heb al geprobeerd hiermee te spelen maar dit heeft geen effect.
Een aantal vragen
1. De handleiding van de lamp is voor mij op een aantal punten onduidelijk. Op pagina 3 zie je een plaatje van zoals de mijne er ook uitziet. Een kroonsteenje met drie aansluitingen N, aarde, L. Echter op pagina 4 en 5 zie je totaal andere aansluitingen. Het verschil is mij totaal onduidelijk.
2. Zou het kunnen liggen aan het merk dimmer?
3. Andere ideeën?
P.S.
Ik heb de fabrikant ook gemaild maar nog geen antwoord.
Volgens de specs zou hij dimbaar moeten zijn.
/f/image/FTXIMMxX5Nm330iw0Q6DQZVa.png?f=fotoalbum_large)
Echter, hij wil niet dimmen. Hij knippert alleen maar. Als ik de dimmer echter op ¾ zet dan brandt ie wel. Ik gebruik deze inbouwdimmer van Busch & Jäger. Ja, die is geschikt voor LED. Er zit een stelschroefje op, ik heb al geprobeerd hiermee te spelen maar dit heeft geen effect.
Een aantal vragen
1. De handleiding van de lamp is voor mij op een aantal punten onduidelijk. Op pagina 3 zie je een plaatje van zoals de mijne er ook uitziet. Een kroonsteenje met drie aansluitingen N, aarde, L. Echter op pagina 4 en 5 zie je totaal andere aansluitingen. Het verschil is mij totaal onduidelijk.
2. Zou het kunnen liggen aan het merk dimmer?
3. Andere ideeën?
P.S.
Ik heb de fabrikant ook gemaild maar nog geen antwoord.
[ Voor 8% gewijzigd door havana op 24-10-2022 17:38 ]
/f/image/jnPGQjRZhLcCpgLMOgkamQoW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MRziT8vQhbwFrsCRR83wrF11.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mz6IiBM1AL584H2zD5woQe44.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/mXwRtJeeVYxMlsP1xTyG9Ftz.png?f=user_large)