Youtube - progressbar (afspeel lijn) heeft onderbrekingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon_nl3
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-08 04:30
Hallo allen,

Youtube heeft een afspeel lijn (sorry dat ik het goede woord ervoor niet ken) een foto:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBKCiqLEPuKE2yEMp25UpQVeOgQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kq5PevxknRqxMMRmEXKZw2IO.png?f=fotoalbum_large

Deze heeft onderbrekingen. Met een playlist is dit leuk en handig.
Maar ik kijk soms games terug, en dan wil je niet weten vooraf hoe lang iets duurt. Dan heb ik liever geen onderbrekingen.

Heeft iemand een idee hoe je dit uit kan zetten? Ik heb gekeken bij de instellingen maar kan er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:25

FeaR

In GoT we trust

Algemene vragen over YouTube passen niet in Mediaspelers en htpc's: MSH > FTMB

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:10
Dan heeft de uploader van de video de video verdeeld in hoofdstukken, maakt voor afspelen weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:58
nachtnet schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 15:03:
Dan heeft de uploader van de video de video verdeeld in hoofdstukken, maakt voor afspelen weinig uit.
Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:22

Rannasha

Does not compute.

nachtnet schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 15:03:
Het kan voor afspeplen weldegelijk uitmaken. In het geval waar TS naar mijn idee op wijst, bijvoorbeeld: Als je iets van competitief gamen wil bekijken waar een wedstrijd een "best of 5" formaat heeft, dan wordt er gespeeld tot een van de spelers/teams 3 keer gewonnnen heeft, dus 3, 4 of 5 rondes.

Als de uploader de video netjes in 3 hoofdstukken verdeeld, dan weet je dus direct dat er 3 rondes zijn geweest, de eindstand 3-0 is en je na de eerste ronde direct weet wie de winnaar is.

Het aantal hoofdstukken kan dus spoilers bevatten over de uitslag.

Dat zeggende, heb ik geen idee of het mogelijk is om de hoofdstuk-functie uit te schakelen als kijker.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:58
Nee, dat zit ingebakken in de video zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:00

J2S

Waarom zou YouTube je nuttige opties geven? Hun doel is niet om goede software te maken. Daarom staat die vervelende autoplay ook altijd aan.

Misschien dat je een browser plugin kan vinden die die functionaliteit van YouTube kan aanpassen, maar van YouTube/Google/Alphabet hoef je niets nuttigs te verwachten.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
J2S schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:47:
Waarom zou YouTube je nuttige opties geven? Hun doel is niet om goede software te maken. Daarom staat die vervelende autoplay ook altijd aan.
Autoplay kun je toch gewoon uitzetten?
Heb ik al jaren uitstaan, geen probleem mee
Canon_nl3 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:20:
Heeft iemand een idee hoe je dit uit kan zetten? Ik heb gekeken bij de instellingen maar kan er niets over vinden.
Ik denk niet dat je als kijker de optie hebt om hoofdstukken uit te zetten.
Waarschijnlijk is het voor 99% van de kijkers wel nuttig bevonden. En zien ze de noodzaak nog niet om voor die andere 1% een optie voor uitzetten te maken...

Maar die voortgangsbalk komt toch alleen in beeld als je video focus heeft? (dus als je er bv met je muis over hovert)
Zolang je dat dus niet te vaak doet, voorkom je het probleem enigzins...

Of, als het om video's van bepaalde makers gaat, de makers eens een bericht sturen. Valt ook nog te proberen

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon_nl3
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-08 04:30
Bedankt voor de reactie’s. Het is idd lastig, maar probeer er gewoon niet naar te kijken.

Het is idd vaak een fijne optie. Maar in dit geval niet.
Pagina: 1