Hallo Tweakers,
Ik heb een woning gekocht met daarin een vrij nieuwe hardhouten schuifpui. Deze pui is echter nog niet helemaal afgwerkt en is op een aantal plaatsen niet gekit en alleen geverfd met grondverf aan de binnenzijde. Ik zie nu een aantal naden en kieren in het kozijn en ik vroeg mij af of iemand mij kan met de locaties waar ik wel of geen kit zou moeten aanbrengen
Estetisch lijkt het mij sowieso mooier om alle naden dicht te kitten maar ik vroeg mij of dat wel zomaar kan, zijn hier richtlijnen voor?
:strip_exif()/f/image/U1mRNmWhsyiw3qljWIaSOMU7.jpg?f=fotoalbum_large)
1: Naad tussen 2 kozijndelen, wel of geen acrylaatkit?
2: Naad tussen 2 kozijndelen, wel of geen acrylaatkit?
3: Glaskit ontbreekt hier, lijkt mij dat hier glaskit tussen moet, ook aan de binnenzijde?
4: Naad tussen glaslat en kozijn, wel of geen acrylaatkit?
5: Naad tussen 2 kozijndelen, wel of geen acrylaatkit?
Ik heb een woning gekocht met daarin een vrij nieuwe hardhouten schuifpui. Deze pui is echter nog niet helemaal afgwerkt en is op een aantal plaatsen niet gekit en alleen geverfd met grondverf aan de binnenzijde. Ik zie nu een aantal naden en kieren in het kozijn en ik vroeg mij af of iemand mij kan met de locaties waar ik wel of geen kit zou moeten aanbrengen
Estetisch lijkt het mij sowieso mooier om alle naden dicht te kitten maar ik vroeg mij of dat wel zomaar kan, zijn hier richtlijnen voor?
:strip_exif()/f/image/U1mRNmWhsyiw3qljWIaSOMU7.jpg?f=fotoalbum_large)
1: Naad tussen 2 kozijndelen, wel of geen acrylaatkit?
2: Naad tussen 2 kozijndelen, wel of geen acrylaatkit?
3: Glaskit ontbreekt hier, lijkt mij dat hier glaskit tussen moet, ook aan de binnenzijde?
4: Naad tussen glaslat en kozijn, wel of geen acrylaatkit?
5: Naad tussen 2 kozijndelen, wel of geen acrylaatkit?