[Car] Junsun V1 pro Android autoradio - handleiding gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hofsm
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-04 06:02
Mijn vraag
..ik ben sinds kort in het bezit van een Junsun V1pro android radio.nu ben ik op zoek naar een handleiding om mijn stuurwiel interface aan te sluiten ik rij in een renault clio III uit 2005
ik hoop dat iemand mij hier aan kan helpen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 15:17
Zit met hetzelfde. Tot op heden nog geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:52

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:30

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Doe eens niet aanzetten tot cross posten ;)

[ Voor 68% gewijzigd door FeaR op 24-10-2022 13:05 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:30

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Is al een groot topic voor :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je wel een interface/kabel tussen de auto en de radio?
Van welk merk is die?
Daar zal toch wel een handleiding of ondersteuning van de fabrikant bij zitten?

Man has 2 testicles but only 1 heart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack94
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 25-11-2022
Ik zit met het zelfde probleem ik heb het nog niet uit kunnen zoeken maar dit heeft de klanten service mij gestuurd
Ik heb het scherm gisteren geïnstalleerd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/drS897Rd-YqZkYvsYVDQDhoPBzE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FuarITbCCXEUfoIusiXtV6I4.jpg?f=fotoalbum_large

Renault Clio 4

Friends, please connect canbus and 8pin protocol line
Then follow the steps to find the location of the selected model
Settings--Factory-Password 8888
the photo to select the model
Please note that the option for canbox should be: Simple soft
If you can't choose your car model, please connect to the hotspot so that the machine has a network. Then
Follow the picture link to update the canbus, and then select the model.
https://ae02.alicdn.com/k...462296e60359a29ea1d8l.png

[ Voor 27% gewijzigd door Jack94 op 22-11-2022 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtoPiet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-03 13:50
Ik heb helaas hetzelfde probleem met onze Peugeot 508.
- canbus aangesloten
- Peugeot 508 geselecteerd in de canbus lijst
- gereboot geen connectie op het stuur. (ook niet na 4x reset met pinnetje)

Iemand tips of links?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pnoVb_gIzmnMVDib5pW5IIu2TGo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u7fx7Zn6bDTQXaCPNmYaNHvF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EiWoqMCFk03N_7eLSwAP75Uzb_Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZOVVJbKVZHJq47xSW2BKJ4s3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wVJmwyPZN-XUf-v54xiE0PCbJ94=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lxvoCSJQ47t5TAM4585RgLHl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uQeZyMywvxMeW9JG6Mp9gg1JfYA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0FjLGroHf6N9fmQ8rqRjlWqO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 77% gewijzigd door UtoPiet op 15-02-2023 09:12 . Reden: afbeeldingen toegevoegd ]

• hofsm
Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn Clio3 uit 2005 bij Autowolf een stuurwiel interface gekocht en ja alles werkt.heb zo veel meer plezier van deze toch echt wel top radio

• hofsm
ik zit zelf ook nog wel met een vraag ben nu in het bezit van een junsun V3Pro Qualcomm 4g ram 128 gb rom versie.deze wordt helaas niet meer verkocht , nu zag ik de Junsun V1Pro 8gb ram 256 rom .Kan ik hier de zelfde prestaties van verwachten of is deze een stuk trager .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtoPiet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-03 13:50
hofsm schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 06:50:
Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn Clio3 uit 2005 bij Autowolf een stuurwiel interface gekocht en ja alles werkt.heb zo veel meer plezier van deze toch echt wel top radio
Dank voor je reactie en ik ben benieuwd hoe dat bij jou nu werkt.

Hoe ziet die stuurwiel interface eruit? Heb je nu een extra bediening aan je stuurwiel hangen of kun je nu de originele knoppen van het stuurwiel gebruiken (een dradenbundel met Canbus). Want deze laatste zit in principe ook al bij de Junsun meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hofsm
Interface ziet er zo uitAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pm4kVJ05fUd8Q6z0yD83Jh_0XJc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lOZqdyTS7221KJ9AAQPP4Ise.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hofsm
en ik gebruik gewoon de knoppen op mijn stuurwiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hofsm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5cOsn5w9um3PbdFzRbmbN844VvE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4mKTCZtwMrGkwskzobrHYUKs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hofsm
Dit is de interface de eerste foto is de leadkabel excuus voor de vergissingen . Maar bij mij werkt het allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hofsm
Goedemorgen is er onder de tweakers ook nog iemand die mij software matig verder kan helpen.met mijn Junsun V1 PRO 8gb ram &256 ga rom android12 . Bij mijn vorige Junsun heb ik de bootup kunnen instellen zodat de radio sneller opstartte echter bij deze radio kom ik niet verder,en telkens als ik nu instap start de radio helemaal opnieuw op.is er misschien iemand in de buurt van Rotterdam die mijn kan helpen eventueel tegen een vergoeding,alles werkt verder perfect alleen het opstarten is erg traag
Mvg Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hofsm
Goedemorgen probleem opgelost mail gestuurd naar Junsun en een link voor nieuwe firmware update deze op gezet en probleem is weg super snelle opstart nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasd82
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-04 12:20
Hi Hofsm,

Hoe ben jij aan de Android versie 12 gekomen voor jouw unit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hofsm
Stond er standaard op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 22:52

SED

Dat is vrijwel zeker nep die versie.
Controleer met bijv een programma als aida64 en je zult vrijwel zeker api versie 29 tegenkomen Dat is android 10.

Of nog beter het programma
" fake device test".

[ Voor 14% gewijzigd door SED op 10-06-2023 19:39 ]

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoldg
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-04 14:27
Ik ben aan het kijken voor onze fiat 500 bouwjaar 2016 naar een junsun radio, welke versie zou ik het beste kunnen doen en welke opties hebben jullie er bij genomen, camera voor en achter.

Liefst wil ik ook DAB, stuurwiel bediening en apple carplay.

Weet niet of ik het mag vragen, maar kan je deze ook in NL kopen of gaat alles via de grote internationale webshops ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hofsm
Zal toch die Grote jongens worden.daar goed kijken of jou type auto erbij staat als je de radio daar besteld op type zitten er meestal de juiste kabels bij. Succes met zoeken, tip ga niet voor de goedkoopste met 1gb ram dat is echt niets minimaal 4gb ram dan loopt alles wat soepeler

• Peugeot 508
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 20-01-2024
Hallo ik heb een junsun (android 12)
ViPlus 4g-64g..

Alles werkt prima in de peugeot 508 alure..
Kan stuur bediening gebruiken, midden console werkt. Navigatie alles geeft de radio aan.
Met en zonder Samsung 54 telefoon.
Heb ook de antenne en de gps van de auto aangesloten...

Wil je een junsun autoradio, neem even contact op met de verkoop winkel, de officiële van hun.
Ik ben prima geholpen door verschillende medewerkers.
Ze antwoorden niet gelijk, maar wat ik mee maak meestal volgende dag..

Ben tot nu toe tevreden der mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hofsm
Goedemorgen ik heb nu een nieuwe Dacia Duster 2023 gekocht daar zit een medianav systeem in met 11 inch scherm van dit systeem wordt ik niet echt gelukkig nu heb ik een nieuwe Junsun V 1 pro 8gb ram &256 gb rom
Met de daarbij horende kabel plus canbus gekocht maar als ik deze unit wil installeren gaat hij niet aan . Is er iemand die bekend is met dit probleem en mij misschien van antwoord kan voor zien hoe dit op te lossen

Mvg Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeeroy
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 02-08-2024
Handleidibgen zijn bij dit soort radio's lastig te vinden, ik zoek nl. een manier om de tekens links (on/off, home, return, vol.+,vol.-)(op foto geven ze een groenig licht) licht te laten geven, in het donker is het nl. Opde gok drukken voor volume. Als iemand dit weet, lees het graag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeeroy
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 02-08-2024
Reactie op mezelf, met beetje zoekwerk uitgekomen op een oranje kleur kabel acjter de radio, deze regelt de verlichting van de aanstuurknopjes van de radio. Illuminatie licht genoemd.
Hopend er een volgende ook mee geholpen te hebben. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEESSE
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23-04 12:46
leeeroy schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:21:
Reactie op mezelf, met beetje zoekwerk uitgekomen op een oranje kleur kabel acjter de radio, deze regelt de verlichting van de aanstuurknopjes van de radio. Illuminatie licht genoemd.
Hopend er een volgende ook mee geholpen te hebben. 👍
Kun je aub iets duidelijker zijn. ik heb ook gezocht en gevonden dat de oranje kabel doorgeknipt kan worden om de bedieningsknoppen altijd verlicht te hebben. Dat werkt dus niet bij mij.
Moet ik de geschakelde plus misschien aan die oranjedraad koppelen?
bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEESSE
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23-04 12:46
Zo dus! :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cwpMYRpM5F4I5HO0Kh8WS6INDY0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cF6LMMUXQTcyQ599XrTxLC1o.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1