Ik ben van plan om een nieuw systeem zelf te gaan bouwen en mijn oude systeem te gaan verkopen (i5-7400 en een RTX1060 6GB) zodra ik het nieuwe systeem heb gebouwd.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is vooral voor gamen van zowel multiplayer als singleplayer games op 4K of 1440p. (cod, warzone, cyberpunk2077, god of war, ...) Ook hier en daar wat tekenwerk met programma's zoals, AutoCAD, Revit, Tekla en Sketchup (zal vooral sketchup zijn).
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil het rond de 1500,- euro houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al een I5-12400F gekocht, omdat ik deze vaak terug zag komen in andere topics en ik de nieuwe cod erbij kon krijgen. verder neem ik mijn huidige randapparatuur mee en mijn monitoren die ik later wil upgraden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb alles nodig behalve de CPU en de randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het systeem zoveel mogelijk bang-for-buck houden.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Vooral of dat het mogelijk is om op redelijke settings op 4K te spelen, een check of dat alles bij elkaar past en of er nog dingen zijn die ik kan veranderen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is vooral voor gamen van zowel multiplayer als singleplayer games op 4K of 1440p. (cod, warzone, cyberpunk2077, god of war, ...) Ook hier en daar wat tekenwerk met programma's zoals, AutoCAD, Revit, Tekla en Sketchup (zal vooral sketchup zijn).
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil het rond de 1500,- euro houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al een I5-12400F gekocht, omdat ik deze vaak terug zag komen in andere topics en ik de nieuwe cod erbij kon krijgen. verder neem ik mijn huidige randapparatuur mee en mijn monitoren die ik later wil upgraden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb alles nodig behalve de CPU en de randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het systeem zoveel mogelijk bang-for-buck houden.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Vooral of dat het mogelijk is om op redelijke settings op 4K te spelen, een check of dat alles bij elkaar past en of er nog dingen zijn die ik kan veranderen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B660 DS3H AX DDR4 | € 164,69 | € 164,69 |
| 1 | Videokaarten | PNY GeForce RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X RGB Triple Fan (LHR) | € 829,- | € 829,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Flow Zwart | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V750 Gold -V2 White Edition | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 94,51 | € 94,51 |
| Totaal | € 1.362,90 | |||