Bij voorbaat excuses als deze topic in de verkeerde categorie staat of dit soort serviceverzoeken niet zijn toegestaan op tweakers.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
de pc zal voornamelijk gebruikt worden voor high end gaming (1440p en 4k op max settings) en eventuele video en fotobewerking met programma’s zoals photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
In principe zijn alle onderdelen al besteld en is de pc al werkend, een nieuwe atx3.0 power supply is eventueel een optie als het niet anders kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
specificaties van de pc:
Cpu: ryzen 9 7900x
Psu: corsair ax1000i
Gpu: msi suprim x rtx4090
Case: lian li pc-o11 dynamic evo
Cooler: corsair h150i elite lcd
Fans: 6x lian li sl120-inf
Mb: aorus b650e master
Ssd: 1tb 980pro (microsoft al geinstalleerd)
1tb 970evo
Ram: 2x16gb 6000mhz ddr5 gskill neo ram
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals al aangegeven mogelijk een nieuwe power supply (atx3.0) of corsairs nieuwe 16pin 600watt kabel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
N.v.t.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
gewoon een goed werkende pc waarmee ik het maximale uit mijn games kan halen
Ga je overklokken?
huidige psu kwam maar met 3 pcie kabels (voor zover ik las is dit prima voor de rtx4090 maar kan het tdp niet verhogen naar boven de 450watt
Wat verwacht je van ons?[i]
*knip* dit is niet toegestaan op het forum. We kunnen je helpen met troubleshooting. (Betaalde) hulp onsite kan je in V&A plaatsen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
de pc zal voornamelijk gebruikt worden voor high end gaming (1440p en 4k op max settings) en eventuele video en fotobewerking met programma’s zoals photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
In principe zijn alle onderdelen al besteld en is de pc al werkend, een nieuwe atx3.0 power supply is eventueel een optie als het niet anders kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
specificaties van de pc:
Cpu: ryzen 9 7900x
Psu: corsair ax1000i
Gpu: msi suprim x rtx4090
Case: lian li pc-o11 dynamic evo
Cooler: corsair h150i elite lcd
Fans: 6x lian li sl120-inf
Mb: aorus b650e master
Ssd: 1tb 980pro (microsoft al geinstalleerd)
1tb 970evo
Ram: 2x16gb 6000mhz ddr5 gskill neo ram
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals al aangegeven mogelijk een nieuwe power supply (atx3.0) of corsairs nieuwe 16pin 600watt kabel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
N.v.t.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
gewoon een goed werkende pc waarmee ik het maximale uit mijn games kan halen
Ga je overklokken?
huidige psu kwam maar met 3 pcie kabels (voor zover ik las is dit prima voor de rtx4090 maar kan het tdp niet verhogen naar boven de 450watt
Wat verwacht je van ons?[i]
*knip* dit is niet toegestaan op het forum. We kunnen je helpen met troubleshooting. (Betaalde) hulp onsite kan je in V&A plaatsen.
[ Voor 24% gewijzigd door br00ky op 23-10-2022 21:59 ]